29 Μαΐου 2011

ΓΑΠ: Χαρατσώνει τους ομογενείς και μετά περιμένει να αγοράσουν και ομόλογα!!!

Αγαπητέ φίλε καλημέρα σου,
Είμαι ομογενής από τον Καναδά και πριν λίγη ώρα με πήρε τηλέφωνο ο εξάδελφος μου από την Ελλάδα και μου είπε αυτό το καταπληκτικό:

Έχω ένα παλαιό σπίτι στο χωριό μου προίκα του παππού μου στην μητέρα μου που εδώ και 25 χρόνια είναι άδειο και είπα να το πουλήσω ( αξία 15-20 χιλιάδες ευρώ και εάν θα τα πάρω και αυτά ) αλλά όταν πήγε ο ξάδελφος μου στην εφορία του είπαν ότι όλοι οι κάτοικοι εξωτερικού μένουν δεν μένουν στα παλιόσπιτα που έχουν, πρέπει να πληρώνουν 250 ευρώ το χρόνο χαράτσι επειδή είναι κάτοικοι εξωτερικού και να σκεφτείς ότι αυτό δεν γράφετε μέσα στο βιβλιαράκι που βγάζει η εφορία για τους ομογενείς!!

Είναι ένα ακόμη χτύπημα από τον ΓΑΠ στους Έλληνες του εξωτερικού που τόσο αγαπά μιας και είναι ένας από εμάς και μετά έχει και μούτρα να ζητά από τους ομογενείς να υποστηρίξουμε την Ελλάδα και να αγοράσουμε Ελληνικά ομολόγα...

Αν ψάχνει για κορόϊδα, ας τα ψάξει στην Ελλάδα μεταξύ αυτών που τον ψήφισαν και ας βγάλει και κανά ομόλογο για τους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ...