28 Ιουλίου 2011

Μπακογιάννη: Η ΔΗΣΥ θα μπει στη Βουλή

Αισιόδοξη για την πορεία του κόμματός της στις επόμενες εκλογές εμφανίστηκε η Ντόρα Μπακογιάννη, εκτιμώντας ότι η Δημοκρατική Συμμαχία θα μπει στη Βουλή. «Θα είμαι περήφανη που θα μπει με μία ομάδα βουλευτών, οι οποίοι είναι άλλης κοπής γιατί είναι προϊόντα αυτής της κρίσης και θα μπουν με άλλες αρχές» ανέφερε, μιλώντας στο MEGA και υποστήριξε πως κάποιοι προσπαθούν να δημιουργήσουν την ψευδή εικόνα ότι η Δημοκρατική Συμμαχία είναι ένα προσωποπαγές κόμμα και μία παρέα, ενώ πρόκειται για κόμμα που γεννήθηκε μέσα από την κρίση.

Μάλιστα, επανέλαβε πως στην περίπτωση που δεν εκλεγεί στις επόμενες εκλογές θα εγκαταλείψει την πολιτική γιατί «αυτονόητο είναι ότι ο πολιτικός κρίνεται από το λαό» και τόνισε πως αν συμβεί αυτό η Δημοκρατική Συμμαχία δεν θα διαλυθεί, αλλά θα συνεχίσει την πορεία της με άλλο αρχηγό. «Δεν είναι ηττοπαθής δήλωση, διότι εγώ καλύτερα παντός άλλου γνωρίζω σε τι κατάσταση είναι η Δημοκρατική Συμμαχία και βλέπω κάθε μέρα νέους ανθρώπους που έρχονται και επιθυμούν να συμμετέχουν σε μια πιο υγιή προσπάθεια» συμπλήρωσε.

«Αν ήμουν τώρα στη ΝΔ θα πνιγόμουν, διότι δεν αντέχω αυτόν τον λαϊκισμό» δήλωσε η Ντόρα Μπακογιάννη, τονίζοντας πως αν ήταν στην πολιτική μόνο και μόνο για το προσωπικό της συμφέρον θα έμενε στη ΝΔ και θα έκανε παιχνίδι διαρροών. «Δεν είμαι όμως εγώ γι' αυτό στην πολιτική. Εγώ μπήκα στην πολιτική για πέντε αξίες και πέντε αρχές, για τις οποίες μιά ζωή παλεύω» συνέχισε.

Επίσης, η κ.Μπακογιάννη μιλώντας για την απόφαση των Βρυξελλών για το πρόβλημα του ελληνικού χρέους, είπε ότι σήμερα έχει διαμορφωθεί κλίμα μεγαλύτερης ασφάλειας και γι'αυτό παρατηρείται αύξηση των καταθέσεων στις ελληνικές τράπεζες, αλλά τόνισε πως αυτό δεν σημαίνει ότι έχει φύγει το κακό κλίμα στην οικονομία.

Παράλληλα, κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι ένα χρόνο δεν έκανε τίποτα για να μειώσει το σπάταλο κράτος και τώρα που πρέπει να γίνουν πολλά και γρήγορα, εκτιμώντας ότι «η ταχύτητα θα δημιουργήσει πολλές αδικίες»