14 Ιανουαρίου 2013

Ο γνωστός Ταμήλος: Το ΣΔΟΕ πουλά στοιχεία σε εφημερίδες

Σε νέες, απίστευτες καταγγελίες προχώρησε ο βουλευτής Τρικάλων της ΝΔ, Μιχαήλ Ταμήλος για το πώς διαρρέουν σημαντικά στοιχεία από το ΣΔΟΕ προς τις εφημερίδες εφημερίδες και άλλα μέσα ενημέρωσης.

"Εγώ είχα καταθέσει συγκεκριμένη ερώτηση στη Βουλή" είπε στη Λέσχη 97. 6 FM "και μου είπαν ότι το πιθανότερο είναι πρώην υπάλληλοι του ΣΔΟΕ να έχουν πάρει τα στοιχεία και να τα πουλούν στα εκδοτικά συγκροτήματα.

Έτσι πριν από ένα μήνα το έβγαλε μια εφημερίδα, μετά από 15 μέρες μπορεί να το βγάλει καμιά άλλη".

Και συνέχισε: "Ζήτησα να ενημερωθώ για το τι έλεγχο κάνουν στους λογαριασμούς μου. Έπειτα εγώ θεωρώ ότι θα πρέπει όσοι ασχολούνται με τα κοινά, πρέπει να δέχονται τους ελέγχους κι εγώ προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα".

news247.gr