30 Μαΐου 2013

ALERT!!! Ελληνιδα νιντζα ετοιμαζεται να κανει μπλε μαρε τον ιδανικο συνδυασμο: Γερμανιδα τουρκικης καταγωγης-ΒΙΝΤΕΟ

Κάτι λιγότερο από δύο εικοσιτετράωρα. Τόσος είναι ο χρόνος που απομένει μέχρι να φορέσει τη στολή της η Μαριάννα Καλέργη και να μπει μέσα στο ρινγκ που θα στηθεί στο Κλειστό Γήπεδο Μπάσκετ της Γλυφάδας το Σάββατο 1η Ιουνίου

Όλα πλέον είναι έτοιμα για το «The Βattle». Πρόκειται για «ολλανδοφερμένο» fight show, στο οποίο μεγάλοι αθλητές των τεσσάρων μαχητικών αθλημάτων: Kickboxing, MMA, Pro Boxing, Muay Thai θα μπουν μέσα στο ρινγκ και θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό και όλα αυτά στην επαγγελματική τους μορφή, χωρίς προστατευτικά και με λεπτά γάντια.

«Θα γίνει πανικός!» είναι η πρώτη φράση της αθλήτριας του Muay Thai, που εκτός από τον ίδιο της τον εαυτό, έχει να αντιμετωπίσει μέσα στο ρινγκ και μια… γνωστή από τα παλιά, τη Γερμανοτουρκάλα Meryem Uslu. «Σκέφτομαι θετικά! Μπορεί να πέρασα μια δύσκολη φάση, αλλά ελπίζω όλη αυτή η ένταση να μου βγει μέσα στο ρινγκ. Έχω λίγο άγχος, αλλά η ψυχολογία μου είναι θετική», λέει η Μαριάννα μιλώντας στο protothema.gr.

video platformvideo managementvideo solutionsvideo player
«Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και θα νικήσω. Είναι πολύ δύσκολος αγώνας. Έχω πιεστεί πολύ και με έχουν δυσκολέψει κάποιες παρεξηγήσεις που είχαν γίνει επαγγελματικά κυρίως, αλλά θέλω να σκέφτομαι θετικά».

Και όλα αυτά για ένα αγώνα που θα γυρίσει τόσο την ίδια, όσο και την Γερμανοτουρκάλα αντίπαλό της έξι χρόνια πίσω, στο 2007. Τότε η 15χρονη Μαριάννα Καλέργη είχε αντιμετωπίσει για πρώτη φορά – και είχε χάσει- από την κατά πέντε χρόνια μεγαλύτερή της, Uslu και από ότι φαίνεται ήρθε η ώρα για τη ρεβάνς. «Θυμάμαι τι είχε κάνει το 2007 στη Γερμανία. Ξέρει και εκείνη, ξέρω και εγώ. Θυμάμαι τα χτυπήματά της και όλες τις κομπίνες που είχαν γίνει. Γιατί τότε με είχαν κόψει στα σημεία και δεν με είχαν αφήσει να ολοκληρώσω», φράση που έρχεται να συμπληρώσει τις δηλώσεις που είχε κάνει η ίδια το βράδυ της Δευτέρας στο «Όλα μπάχαλο» σχετικά με το ρατσισμό που είχε δεχτεί σε εκείνον τον αγώνα.

Από την άλλη, έχει να πει τα καλύτερα για την αντίπαλό της σε αθλητική βάση: «Είναι πολύ καλή αντίπαλος, άξιας σεβασμού. Είναι καλή κοπέλα. Είναι ταπεινή και δεν έχει υφάκι όπως έχουν κάποιες. Δεν είναι προκλητική». Μάλιστα, την υπολογίζει τόσο σαν αντίπαλο που δήλωσε ότι «Αυτός ο αγώνας μαζί της, το 2007, ήταν καθοριστικός για μένα. Με βοήθησε πολύ. Είδα τα λάθη μου και τότε είχα στεναχωρηθεί πολύ. Είχα πει «τέρμα». Για το δικό μου το καλό, άλλαξα τακτική από εκείνη τη μέρα και μετά. Είμαι πλέον και εγώ η ίδια πιο απρόβλεπτη μέσα στο ρινγκ. Έχω βελτιώσει κατά πολύ το παιχνίδι μου. Άλλωστε, μετά από τον πρώτο μας αγώνα είχε πει στον εαυτό μου ότι θα ζητήσω να παίξω μαζί της μόνο όταν θα νιώθω έτοιμη. Και τώρα την κάλεσα να αναμετρηθούμε για ακόμα μια φορά!».

Η Μαριάννα πέρυσι στον ίδιο διαγωνισμό απέσπασε τη ζώνη «The princess of the battle».