18 Δεκεμβρίου 2014

"Ο Δήμας μπορεί να πει φεύγω αν υπάρξει συναίνεση " λέει ο Νικήτας Κακλαμάνης

Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και πρώην Δήμαρχος της Αθήνας, Νικήτας Κακλαμάνης, μίλησε στον Real Fm 97,8 και την εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου για την επόμενη μέρα τις εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας, προκαλώντας μεγάλη συζήτηση με την πρόταση που έκανε.

«Θεωρώ λίγο unfair απέναντι στον Σταυρό Δήμα, να αλλάξει ο υποψήφιος. Αν όμως έχουν συμφωνήσει σε όλα τα υπόλοιπα, μπορεί ο ίδιος για να διευκολύνει τη διαδικασία, να πει, «εγώ φεύγω», είπε μεταξύ άλλων ο κ. Κακλαμάνης και συνέχισε:

«Εγώ είχα ξεκαθαρίσει ότι θα ψηφίσω. Αυτό είναι και βασικός μου άξονας σχετικά με την άποψή μου για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Πιστεύω ότι η χώρα δεν χρειάζεται εκλογές. Ήμουν από τους πρώτους που είπα να συζητήσουμε την πρόταση των 8 βουλευτών. Οι εκλογές είχαν δύο πιθανές ημερομηνίες. Ή τον Ιούνιο, ή τον Σεπτέμβριο. Αυτή η πρόταση νομίζω ότι μπορεί να ξαναμπεί στο τραπέζι. Όλοι όσοι πιστεύουμε ότι η χώρα δεν χρειάζεται εκλογές, οφείλουμε να συνδράμουμε σε αυτή την ιστορία».

«Δεν υπήρξε έκπληξη το χθεσινό αποτέλεσμα. Έπεσα έξω κατά μια ψήφο η οποία ήταν του κυρίου Μελά. Σίγουρα θα ήταν πολύ καλύτερο αν ήταν 165+ υπό την έννοια δημιουργίας θετικού πολιτικού κλίματος», ήταν το αρχικό του σχόλιο, ενώ συμπλήρωσε:

«Το να μπαίνει ως προϋπόθεση και εκβιαστικό δίλλημα η αλλαγή Πρωθυπουργού, αυτό με ενοχλεί», πρόσθεσε.