03 Μαΐου 2016

Ρανιέρι: Είμαι ο ίδιος που απολύθηκε από την Ελλάδα-Βουλγαράκης-Παπαδημούλης για τη Λέστερ και τον Ρανιέρι

Όχι που δεν θα έλεγε κάτι για την Ελλάδα. Και δικαίως θα πει κανείς. Ο Κλαούντιο Ρανιέρι, ο άνθρωπος που κατάφερε το ακατόρθωτο, να πάρει μια ομάδα όπως η Λέστερ και να την οδηγήσει στην κατάκτηση του αγγλικού πρωταθλήματος, έριξε καρφιά για την χώρα μας.

Ο Ιταλός προπονητής σε τηλεφωνική του συνέντευξη στο «Rai 3» τα είπε χύμα και τσουβαλάτα.

«Είμαι 64 ετών. Μάχομαι πολλά χρόνια και πάντα ήμουν αισιόδοξος. Πάντα πίστευα ότι θα μπορούσα να πάρω ένα πρωτάθλημα. Είμαι ο ίδιος άνθρωπος που απολύθηκε από την Ελλάδα πριν ενάμιση χρόνο και πολλοί είχαν ξεχάσει τι είχα κάνει. Είμαι αυτός που ήμουνα και στην Ελλάδα, δεν έχω αλλάξει. Το μοναδικό που μπορώ να κάνω είναι να το αφιερώσω σε όσους με πίστεψαν», είπε και συνέχισε να πανηγυρίζει...

Ο Βουλγαράκης για τη Λέστερ και τον Ρανιέρι

Μετά την μαθηματική εξασφάλιση του τίτλου της Λέστερ στην φετινή Πρέμιερ Λιγκ, ο Γιώργος Βουλγαράκης σχολίασε τη θητεία του Ιταλού προπονητή από την Εθνική Ελλάδος.
Στο σχόλιό του στο Twitter, ο Γιώργος Βουλγαράκης έγραψε: «Να θυμίσω, ότι πέρυσι διώξαμε από την Εθνική τον Κλαούντιο Ρανιέρι, ως ανίκανο. Αυτόν που πήρε η Λέστερ και κατάκτησε το πρωτάθλημα...»


Το tweet του Παπαδημούλη για τον Ρανιέρι


Την μαθηματική εξασφάλιση του τίτλου της Λέστερ, στην φετινή Πρέμιερ Λιγκ, με «καπετάνιο», τον Κλαούντιο Ρανιέρι, σχολιάζει ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και αντιπρόεδρος του ευρωπαϊκού κοινοβουλίου, Δημήτρης Παπαδημούλης, με ανάρτηση που έκανε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter.

Συγκεκριμένα, ο κ. Παπαδημούλης, έγραψε: «Ο Ρανιέρι, που πήρε με την Λέστερ το αγγλικό πρωτάθλημα, είναι αυτός που πριν 1,5 χρόνο απολύθηκε από την Εθνική Ελλάδας. Και μας το θυμίζει...», ααφερόμενος στο «καρφί» του Ρανιέρι για την Ελλάδα στην τηλεόραση της Ράι.