03 Ιανουαρίου 2017

Κατάντια! Μας μοιράζει σανό κι η καθαρίστρια: Έχω λεφτά και σε ελληνικές τράπεζες... 10.000€

Απάντηση στα επικριτικά δημοσιεύματα και σχόλια για τις καταθέσεις της που ξεπερνούν τις 340.000 ευρώ προσπάθησε να δώσει ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κωνσταντίνα Κούνεβα και μας αποκάλυψε ότι πλέον ζει στο Παρίσι ενώ μας μοίρασε και σανό λέγοντας πως έχει τα χρήματά της και σε ελληνικές τράπεζες και σε βουλγάρικες, αλλά ξέχασε να μας πει πως εδώ άφησε 10.000€ και έβγαλε στη Βουλγαρία 320.000€.

Μιλώντας στον ΑΘΗΝΑ 9.84 η κα Κούνεβα είπε «Δεν θεωρώ τον εαυτό μου κάτι ξεχωριστό. Όπως όλοι οι υπόλοιποι και οι πολιτικοί, για την δράση μας και την διαφάνεια στα οικονομικά μας, θα κρίνομαι και εγώ απο τα ΜΜΕ.

Και κάνουν καλά που ψάχνουν τα πόθεν έσχες μας αλλά δεν  θα έπερεπε να  ερευνήσουν λίγο καλύτερα;

Ας πούμε ότι δεν ήξεραν ότι υπήρχε ένας λογαριασμός αλληλεγγύης και δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει καταθέσεις από δωρεές, όπως αναφέρεται στην δήλωση, δεν έπρεπε να αναζητήσουν, να ψάξουν να με βρουν και να με ρωτήσουν;

Αυτές οι δωρεές είναι από ένα λογαριασμό ο οποίος δημιουργήθηκε το 2009 και μου κατεθεταν συνάνθρωποι μας χρήματα έως το 2014 για να με βοηθήσουν στην αποκατάσταση της υγείας μου. Για να με βοηθήσουν να συνεχίσω την ζωή και να μεγαλώσω το παιδί μου.

Τα χρήματα αυτά δεν προήλθαν από φιλανθρωπικές οργανώσεις αλλά από μικρά παιδιά και απλούς ανθρώπους. Αυτά τα παιδιά ίσως σκέφτηκαν ότι στην θέση μου, μπορεί να ήταν οι γονείς τους που προσπαθούν να τα μεγαλώσουν εργαζόμενοι όπως εγώ.

Η επίθεση που δέχθηκα άφησε αναπηρίες που δεν θα διορθωθούν ποτέ .

Οι αναπηρίες μου έχουν διαπιστωθεί σε τρεις χώρες. Στην Ελλάδα που έχω πάρει αναπηρική σύνταξη, στην Γαλλία που κάνω τα χειρουργεία και εκεί βρίσκονται οι γιατροί μου και στην Βουλγαρία από όπου είμαι.

Οι αναπηρίες μου ξεκινούν πάνω από 85%. Έχω χάσει το ένα μάτι ενώ έχω από το άλλο πολύ μικρή όραση. Οι φωνητικές μου χορδές έχουν αποκατασταθεί σε πολύ μικρό βαθμό. Περίπου 1/4. Τα εσωτερικά μου όργανα δεν λειτουργούν κανονικά. Οι πνεύμονες μου από μέσα είναι καμμένοι.

Έχω πολλά προβλήματα στην κίνηση και στην αναπνοή. Πρέπει να κάνω μεγάλες προσπάθειες, κάθε μέρα, κάθε στιγμή για να μπορώ να συνεχίσω την ζωή.

Κάνω πολλές θεραπείες μέσα στην εβδομάδα για να μπορώ να στηριχθώ όρθια.

Δεν έχω κάνει αναλυτικό προσδιορισμό για τα χρήματα που χρειάστηκαν τα χειρουργεία μου αλλά πρέπει να είναι πάνω από 200.000 ευρώ όσα απαιτήθηκαν έως τώρα.

Δεν υπάρχει ασφάλεια παγκόσμια ευρωπαϊκη. Δεν με καλύπτει το ευρωκοινοβούλιο. Η ασφαλεια του ευρωβουλευτή ισχύει μόνο για το Βέλγιο. Οι γιατροί μου εμένα είναι στην Γαλλία.

Καταθέσεις έχω στην Ελλάδα σε δύο λογαριασμούς, έχω στην Βουλγαρία σε ελληνική τράπεζα κάποια λεφτά, έχω αναγκαστικά ανοιξει λογαριασμό στην Γαλλία για να μεταφέρω χρήματα για τα χειρουργεία μου εκεί και έχω και στο Βέλγιο τον λογαριασμό που μπαίνουν τα χρήματα από το ευρωκοινοβούλιο που συνδέεται με την επαγγελματική μου δραστηριότητα.



Για την συντήρηση της κατάστασης της υγείας μου έπρεπε να μένω στην Γαλλία ο γιος μου λοιπόν ζει στο Παρίσι από τότε που οι γιατροί μου απαγόρευσαν να ταξιδεύω. Έπρεπε τον γιο μου αφου δεν θα μπορούσα να ταξιδεύω και ήταν  υποχρεωτικό να βρισκομαι στην Γαλλία,να τον πάρω μαζί μου. Δεν μπορούσα να τον αφήσω μόνο του.

Η μητέρα μου είναι υπερήλικη δεν μπορεί να με βοηθήσει.

Η βοήθεια που έλαβα από τον κόσμο είναι σεβαστή και εγώ βοηθάω τον κόσμο μέσα απο την καρδιά μου. Από εκεί πηγάζει η αγάπη».