09 Ιανουαρίου 2017

ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ 😊 (αν και καθυστερημένα)

Το ωραίο ποιηματάκι που έγραψε η φίλη μου Ηλέκτρα για τους αλήτες που έχουμε μπλέξει, ξέχασα να βάλω σα μπούφος που είμαι :) Σόρυ βρε... διαβάστε το και γράψτε της τα σχόλιά σας :)

ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ 😊

Τι κάλαντα θες να σου πω αφέντη Αη - Βασίλη
με το στομάχι  αδειανό , με  διψασμένα χείλη ;

Άλλοτε το δισάκι σου , μου το φέρνες γιομάτο,
φέτος μου κουβάλησες χρέη και πρέπει....

Τον  Γιάνη έδιωξες και η αγορά έχει θλίψη
και το πετρέλαιο  θύμωσε και πέταξε στα ύψη .
Και ακολούθησαν, μαζί και όλα τ΄άλλα
ψάρια , τυριά , και λάχανα και κρέατα και γάλα .

Κι το αέριο και τα τέλη και τα παπούτσια και τα ρούχα ,
η τωρινή μου η σκλαβιά  είναι η χειρότερη πούχα .
Χούντες πολλές απλώθηκαν στην χώρα
Δημοκρατία νηστικός , τι να τη κάνω τώρα ;

Χαθήκανε κι οι γνώριμοι , χαθήκανε και οι φίλοι ,
μ΄αλλάξανε τη πίστη , καλέ μου Αη- Βασίλη ,
αριστεροί , ανεξάρτητοι  και μου φορούν καπέλο ,
και σ΄όποιον παραπονεθώ , μου λέει ...έτσι θέλω !!!

Τούτη τη Πρωτοχρονιά μου δώρησες τη φρίκη
να ζήσω με εξαγγελίες και υποσχέσεις  .
Να κάνω υπομονή για όλα και ησυχία
και πως τη μέλλουσα ζωή , θα βρω την ευτυχία .

Τι κρύβεις στο σακούλι σου ; Εσύ το ξέρεις μόνο
σα Δαναός μου φαίνεσαι στο νέο τούτο χρόνο
Όλοι , με μια παράκληση οι Έλληνες αράδα
ζητούν  την λευτεριά να δώσεις στην Ελλάδα .

Ηλέκτρα