05 Ιανουαρίου 2017

ΒΙΝΤΕΟ-ΣΤΟΝ ΠΟ@ΤΣΟ ΜΑΣ! ΠΣΟΦΑ ΜΩΡΗ! Ρούπα: Εχθρός σας μέχρι να πεθάνω-Απεργία πείνας μέχρι θανάτου ώσπου το παιδί μου να δοθεί στη μητέρα μου και την αδελφή μου

Την φροντίδα του παιδιού της από την μητέρα και την αδελφή της ζήτησε από την Εισαγγελέα Εκτέλεσης Ποινών η Πόλα Ρούπα η οποία οδηγήθηκε νωρίτερα στο Εφετείο προκειμένου να εκτελεστούν οι δύο καταδικαστικές αποφάσεις που εκκρεμούν σε βάρος της.

Η 48χρονη σύντροφος του Νίκου Μαζιώτη που με εντολή της Εισαγγελίας Εφετών θα κρατηθεί στις φυλακές Κορυδαλλού αν και προς το παρών θα παραμείνει υπό κράτηση στην ΓΑΔΑ, φέρεται να μην θέλησε να αναφερθεί στην Εισαγγελική λειτουργό σε τίποτε άλλο πλην του ζητήματος του ανήλικου γιου της.

Τη δήλωσή της συλληφθείσας διάβασε έξω από τη ΓΑΔΑ η αδελφή της.  "Ξεκινάω απεργία πείνας προκειμένου να δοθεί το παιδί τώρα στη μάνα μου και την αδελφή μου" αναφέρει η Πόλα Ρούπα.



Στη συνέχεια επανήλθε και διευκρίνισε πως η αδελφή της ξεκινά και απεργία δίψας.

"Σε ό,τι αφορά εμένα θα παραμείνω εχθρός τους. Μέχρι να πεθάνω και δεν θα με λυγίσουν ποτέ. Ζήτω η επανάσταση" καταλήγει η δήλωση της Πόλας Ρούπα.


Με την σύλληψη και την μεταγωγή της Ρούπα στην αρμόδια Εισαγγελία ενεργοποιούνται πλέον οι αποφάσεις τόσο του 2013 που αφορά την υπόθεση του Επαναστατικού Αγώνα από το Ε΄ Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Αθηνών με την οποία της επιβλήθηκε συνολική ποινή κάθειρξης 50 ετών και έξι μηνών (εκτιτέα 25 έτη) και η δεύτερη του 2016 από το ΣΤ΄ Τριμελές Εφετείο Αθηνών με την οποία ορίστηκε συνολική ποινή φυλάκισης έντεκα 11 ετών (εκτιτέα 10 έτη), σχετικά με έκρηξη τον Απρίλιο του 2014, έξω από τα γραφεία της Τράπεζας της Ελλάδος, την ευθύνη της οποίας είχε αναλάβει με προκήρυξη της η οργάνωση Επαναστατικός Αγώνας.