09 Ιανουαρίου 2017

Καουμπόι ρίχνει λάσο από το καπό περιπολικού! [video]

Πιο αμερικανιά δεν γίνεται, αλλά τι να κάνεις όταν ένα μοσχάρι περιφέρεται στον αυτοκινητόδρομο;

Αυτό το video από το εσωτερικό ενός περιπολικού τραβήχτηκε στη Henry County του Tennessee.

Όπως λέει και το σχόλιο, δεν βλέπεις τέτοιες σκηνές «Άγριας Δύσης» κάθε μέρα, επειδή τα μοσχάρια συνήθως δεν ξεφεύγουν, και όταν ξεφύγουν δεν καταλήγουν σε αυτοκινητόδρομο.

Σύμφωνα με την WBBJTV όμως, το συγκεκριμένο μοσχάρι έπεσε από τρέιλερ και αρνιόταν να ξαναμπεί, οπότε επενέβη ο Σερίφης της Henry County, Monte Belew.

«Προσπαθήσαμε να το τρομάξουμε με τη σειρήνα, να το σπρώξουμε έξω από το δρόμο, αλλά αυτό επέστρεφε στη μέση του αυτοκινητόδρομου κάθε φορά», δήλωσε ο Σερίφης. Αναγκάστηκε λοιπόν να φωνάξει τον φίλο του David Bevill, τον καουμπόι, και να τον βάλει πάνω στο καπό του περιπολικού για να ρίξει από εκεί λάσο στο μοσχάρι.

«Μου είπε: ανέβα στο καπό του αυτοκινήτου μου», εξήγησε ο Bevill, «κι εγώ του είπα: εντάξει, θα το προσπαθήσουμε. Και πέτυχε. Πιστεύω πως ήταν η καλύτερη ριξιά της ζωής μου».

«Δεν μου είχε ξανασυμβεί ποτέ κάτι τέτοιο, και λύθηκε από έναν παιδικό μου φίλο που με βοήθησε να βγάλω το μοσχάρι από τη μέση της Highway 79 North», πρόσθεσε ο Σερίφης.

Ο καουμπόι είπε ότι παιδεύτηκε λίγο να δέσει το μοσχάρι, που τον τραβούσε δυνατά, στον προφυλακτήρα του περιπολικού, αλλά τελικά το ζώο γύρισε στο παχνί του σώο και αβλαβές, χωρίς να προκαλέσει ατύχημα.


http://www.drive.gr/news/kosmos/kaoympoi-rihnei-laso-apo-kapo-peripolikoy-video