07 Φεβρουαρίου 2017

Αντετοκούνμπο: "Είναι δύσκολο να είμαι ηγέτης στα 22 μου"

Ο Έλληνας διεθνής είναι ο ηγέτης των Μιλγουόκι Μπακς μέσα στο παρκέ, αλλά δυσκολεύεται σε κάποια άλλα... καθήκοντα του.

Συγκεκριμένα, με δηλώσεις του στην εφημερίδα του Μιλγουόκι “Journal Sentinel”, ο γιάννης Αντετοκούνμπο έδειξε για μια ακόμα φορά πως παραμένει προσγειωμένος.

“Κάθε μέρα μαθαίνω. Το δύσκολο στο να είσαι ηγέτης είναι όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά. Όμως οι συμπαίκτες μου με βοηθούν να προσαρμοστώ σε αυτόν τον ρόλο και μου δίνουν το έναυσμα για να μιλάω περισσότερο” τόνισε σχετικά ο Αντετοκούνμπο και συμπλήρωσε:

“Είναι δύσκολο να είμαι ηγέτης στα 22 μου χρόνια. Δεν είναι εύκολο να πω στον Τζέισον Τέρι που είναι 39 ετών και με 19 χρόνια καριέρας στο ΝΒΑ τι να κάνει. Είναι δύσκολο και για έναν ακόμα λόγο. Είμαι παίκτης χαμηλών τόνων. Μου αρέσει απλά να μένω στο δωμάτιό μου, να βλέπω ταινίες και να προετοιμάζομαι ψυχολογικά για τα παιχνίδια”.