06 Φεβρουαρίου 2017

Σαντορίνη: Μετάθεση για τη γιατρό του Σειρηνάκη - Τα κοπλιμέντα ασθενών!

Η Αφροδίτη Αδάμη παρέχει τις υπηρεσίες της στο νοσοκομείο της Σαντορίνης. Η παρουσία της μόνο απαρατήρητη δεν περνά...

Οι ασθενείς της Σαντορίνης, έχουν πλέον την ευκαιρία να τους ακροαστεί η Αφροδίτη, αφού ολοκλήρωσε το αγροτικό της στη Σύρο και συνεχίζει την καριέρα της στο νοσοκομείο της Σαντορίνης. «Όταν ακούω κομπλιμέντα από ασθενείς, τους ευχαριστώ και απομακρύνομαι. Εξάλλου είμαι παντρεμένη πια», αποκαλύπτει η Αφροδίτη Αδάμη. Για εκείνη σημασία έχει πλέον η ιατρική και ο σύζυγός της, για τον οποίο μιλάει με κάθε ευκαιρία. «Γνωριστήκαμε πριν από έξι μήνες και παντρευτήκαμε με πολιτικό γάμο στην Αθήνα πριν από δύο μήνες. Ασχολείται με ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, ενώ σήμερα ζει μαζί μου. Αγαπώ πολύ τα παιδιά και θέλω να γίνω μάνα, ίσως όχι τώρα, αλλά όχι και πολύ αργότερα. Εννοείται ότι ο σύζυγός μου προτιμά την επιλογή μου να ασχοληθώ με την Ιατρική από τις ερωτικές ταινίες. Αν και πολλοί συνάδελφοί μου που τελειώνουν τη συγκεκριμένη σχολή επιλέγουν να φύγουν στο εξωτερικό λόγω της οικονομικής κρίσης, εγώ προτίμησα να μείνω στην Ελλάδα. Αγαπώ τη θάλασσα και το μεσογειακό κλίμα'' λέει η Αφροδίτη Αδάμη.

Η Άννα Μαρία - όπως είναι το πραγματικό της όνομα - δηλώνει πως της αρέσει η τηλεόραση και δεν ντρέπεται για το παρελθόν της. Όμως το νοσοκομείο της Σύρου, την είχε προειδοποιήσει πως θα την διαγράψει και θα της αφαιρέσει την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος αν δώσει νέα συνέντευξη με αναφορές στις ταινίες ερωτικού περιεχομένου. Θυμηθείτε στο επόμενο βίντεο...