09 Φεβρουαρίου 2017

ΒΙΝΤΕΟ-ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΡΕ! Κούγιας: «Δεν έχω ούτε ένα ευρώ στην τράπεζα! Έχω χάσει όλη μου την περιουσία…»

[Αφού είπε ότι έχει ψηφίσει τα "πάντα" και εξήγησε πως εννοεί "από ΚΚΕ μέχρι ΠΑΣΟΚ" παραπονέθηκε ότι δεν έχει λεφτά!]

Καλεσμένος του Γρηγόρη Αρναούτογλου ήταν το βράδυ της Τετάρτης ο Αλέξης Κούγιας. Ο γνωστός ποινικολόγος μίλησε για πολλά θέματα, ενώ ανέφερε πως έχει χάσει όλη του την περιουσία στο ποδόσφαιρο, καθώς όλα τα χρήματά του τα έχει ρίξει στις ομάδες του.

«Θα σοκάρει αυτό που θα πω… Εμείς μεγαλώσαμε με δραχμή, γίναμε πολύ πλούσιοι με δραχμή. Εγώ δεν έχω στην τράπεζα ούτε ένα ευρώ, αλλά έχω ένα ψώνιο με το ποδόσφαιρο, όλα τα χρήματα που κέρδισα στη ζωή μου τα έχω βάλει στις ποδοσφαιρικές μου ομάδες. Δεν άφησα τα παιδιά μου να τους λείπει τίποτα, ούτε μου έλειψε τίποτα εμένα. Έχω χάσει όλη μου την περιουσία στο ποδόσφαιρο. Συνεχίζω γιατί είναι πάθος», είπε μεταξύ άλλων ο Αλέξης Κούγιας.