28 Φεβρουαρίου 2017

ΒΙΝΤΕΟ-Η μοιραία Porsche μπήκε στο πάρκινγκ με 280 χιλιόμετρα την ώρα!-Όλα τα σενάρια για την τραγωδία

Σοκαρισμένη είναι ολόκληρη η Ελλάδα με το τρομακτικό τροχαίο δυστύχημα που συνέβη στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας το απόγευμα της Κυριακής και το οποίο κόστισε τη ζωή σε τέσσερις ανθρώπους.

Οι αστυνομικοί του Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Βοιωτίας αναζητούν την αιτία για την οποία ο 24χρονος οδηγός της Porsche, Γιώργος Βακάκης, γιος του γνωστού επιχειρηματία της εταιρείας παιχνιδιών Jumbo, έχασε τον έλεγχο του οχήματος με αποτέλεσμα να μπει με ιλιγγιώδη ταχύτητα στο πάρκινγκ και να συγκρουστεί με το αυτοκίνητο που ήταν σταθμευμένο εκεί.


Η μοιραία Porsche μπήκε στο πάρκινγκ με 280 χιλιόμετρα την ώρα!

Με 280 χιλιόμετρα την ώρα μπήκε στο πάρκινγκ της εθνικής οδού η μοιραία  Porsche που σκόρπισε το θάνατο.

Αυτό δείχνουν τα στοιχεία από τις κάμερες ασφαλείας της εθνικής οδού, τα οποία εξετάζουν οι ειδικοί της τροχαίας.

Οπως εκτιμούν μετρώντας τον χρόνο και την απόσταση που διήνυσε το όχημα, από τη στιγμή που η  Porsche μπαίνει στο πάρκινγκ ανεξέλεγκτη, κινείται με μέση ωριαία ταχύτητα, τα 257 χιλιόμετρα την ώρα. Μπαίνοντας στο πάρκινγκ κινείται με 280 χλμ/ώρα και την στιγμή της σύγκρουσης το όχημα κινείται με 230 χλμ/ώρα!

Οι ειδικοί εξετάζουν τις 6 κάμερες στην εθνική οδό – από τις Αφίδνες μέχρι τον τόπο της τραγωδίας - και σύμφωνα με τις πληροφορίες ο οδηγός του οχήματος, εκινείτο με ιλιγγιώδη ταχύτητα που άγγιξε σε πολλά σημεία τα 250 χιλιόμετρα την ώρα παράλληλα με κάποιους ελιγμούς αλλαγής λωρίδας.

Η προσοχή των ειδικών εστιάζεται στην κάμερα κυκλοφορίας που βρίσκεται ειδικά στο 78ο χλμ η οποία θα δείξει με ακρίβεια την ταχύτητα της Πόρσε και ίσως ρίξει φως στην εκδοχή ότι έκανε κόντρες με άλλο όχημα, ένα Audi R8.

Πριν λίγο, το ΕΚΑΒ και πυροσβεστική περισυνέλλεξαν από το σημείο της τραγωδίας, βιολογικό υλικό (ανθρώπινα μέλη) τα οποία λόγω σφοδρότητας σύγκρουσης δεν είχαν εντοπισθεί.

Πάντως ρόλο στο δυστύχημα φαίνεται ότι έπαιξαν ρόλο και τα ελαστικά. Το μοιραίο αυτοκίνητο φορούσε χειμερινά ελαστικά, εργοστασιακά της  Porsche, δεκαετίας.

Ανεξαρτήτως του χρόνου κατασκευής τους, τα εν λόγω ελαστικά έχουν σχεδιαστεί ώστε να αποδίδουν και να αντέχουν σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, ακόμη και κάτω -20 βαθμών, δεν κάνουν όμως για στεγνή άσφαλτο με ταχύτητα άνω των 120 χλμ/ώρα. Οπως λένε ειδικοί, η υπερβολική ταχύτητα που είχε αναπτύξει το όχημα έπαιξε σημαντικό ίσως και καθοριστικό ρόλο στην απώλεια ελέγχου.

Πιθανολογείται ότι η ταχύτητα οδήγησε σε κλατάρισμα ή σε φωτιά του ελαστικού, κάτι το οποίο όμως δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί τουλάχιστον προς το παρόν. Πολλώ δε μάλλον που δεν υπάρχει κάμερα ή αυτόπτης μάρτυρας τη στιγμή της απώλειας ελέγχου της Porsche.

Το πρώτο όχημα που φαίνεται να φτάνει στο πάρκινγκ, 16 δευτερόλεπτα μετά την πρόσκρουση είναι μια Mercedes που κινείται στην αριστερή λωρίδα της Εθνικής οδού.

Ο οδηγός της κατέθεσε στην Τροχαία και σύμφωνα με πληροφορίες, μίλησε για κάποια κομμάτια ελαστικού στο οδόστρωμα, χωρίς να προσδιορίζει αν βρίσκονταν πριν το πάρκινγκ ή μέσα σε αυτό.

"Η Πόρσε μπήκε στο πάρκινγκ με περισσότερα από 250 χιλιόμετρα"

«Σύμφωνα με πρόχειρους υπολογισμούς η ταχύτητα της Πόρσε στην είσοδο του πάρκινγκ είναι λίγο πάνω από 250 χιλιόμετρα», δήλωσε στο κεντρικό δελτίο του ΑΝΤ1 με τον Νίκο Χατζηνικολάου, ο Γιώργος Καραμέρης, μηχανολόγος, μηχανικός και εκπαιδευτής ασφαλούς οδήγησης, ο οποίος έκανε αυτοψία στο σημείο του τραγικού δυστυχήματος στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας.

«Είναι μια ταχύτητα στην οποία κανένας οδηγός δεν μπορεί να κουμαντάρει το αυτοκίνητο», τόνισε χαρακτηριστικά.

Δείτε το βίντεο από τον ΑΝΤ1