16 Μαρτίου 2017

Αδωνις στην Bild: «Εβαλαν το όνομά μου επειδή με θεωρούν φίλο της Γερμανίας και του Σόιμπλε»-«Δεν είναι αστείο, αν η βόμβα έσκαγε θα υπήρχαν θύματα»

Δηλώσεις στην γερμανική Bild έκανε ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Άδωνις Γεωργιάδης σχετικά με το παγιδευμένο με βόμβα πακέτο που είχε ως παραλήπτη τον Βόλφγκανγκ Σόιμπλε και εμφάνιζε ως αποστολέα τον ίδιο, όπως αποκάλυψε το iefimerida.gr.

«Δυστυχώς είναι αλήθεια. Αυτή είναι η διεύθυνσή μου. Οι τρομοκράτες έβαλαν το όνομά μου επειδή στην Ελλάδα θεωρούμαι φίλος της Γερμανίας και του κ. Σόιμπλε» είπε ο κ. Γεωργιάδης.

Δεν είναι αστείο, αν η βόμβα έσκαγε θα υπήρχαν θύματα

«Χθες το πρωί είχα μία βόμβα με ωρολογιακό μηχανισμό, με συνδεσμολογία, δεν ήταν απλά γκαζάκια, ήταν τρομοκρατική ενέργεια και όχι αντιεξουσιαστική», ανέφερε ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας σε πρωινή ενημερωτική εκπομπή του ΑΝΤ1, αναφορικά με την προβοκάτσια με την βόμβα προς τον Γερμανό υπουργό Οικονομικών, που φέρει το όνομά του ως αποστολέα.

«Δεν είναι αστείο, αν η βόμβα έσκαγε θα υπήρχαν θύματα» τόνισε ο κ. Γεωργιάδης και συνέχισε λέγοντας ότι: «Με στοχοποιούν, με προφανές μήνυμα, σου βάζουμε τη βόμβα και ξέρουμε και το γραφείο σου, δεν είναι τόσο απλό πράγμα, είναι σοβαρό. Εγώ πολεμώ για τις ιδέες μου, δεν πολεμάς τον άλλον με βόμβες, τον πολεμάς με τις ιδέες του».

Όσον αφορά τις ολλανδικές εκλογές, ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, υπογράμμισε ότι: «Δεν συμφωνώ με τις χαρές για την ήττα του Ντάισελμπλουμ, γιατί η Ελλάδα χάνει τώρα έναν άνθρωπο που μέσα στο Eurogroup επιχειρούσε να παίξει το ρόλο της γέφυρας».

Δείτε το βίντεο: