13 Μαρτίου 2017

Πάμελα για τον Τζούλια Ασάνζ -«Κανένας από τους συζύγους και εραστές μου δεν τον φτάνει» [εικόνες]

Επί καιρό κυκλοφορούσαν φήμες για ερωτική σχέση μεταξύ της Πάμελα Αντερσον και του Τζούλιαν Ασάνζ, στα αμερικανικά ΜΜΕ.
Στο εξής αυτή η ερωτική σχέση είναι ομολογημένη: στο μπλογκ της η διάσημη ξανθιά μοιράζεται με τα εκατομμύρια των φαν της τον έρωτά της για εκείνον και τον αποκαλεί «πραγματικά σέξι».
«Εχει αυτή την δύναμη και αυτή την αντοχή, παρά τις ευαισθησίες του. Είναι δύσκολο να τον φανταστεί κανείς έτσι, όταν ξέρει πόσο ικανός είναι σε αυτό που κάνει. Αλλά έχει ταχθεί εναντίον των πιο ισχυρών του κόσμου. Πέρασα πολύ χρόνο μαζί του και ξέρω ότι σε αυτό είναι ειλικρινής και ότι οι προθέσεις του είναι καλές», γράφει η Πάμελα Αντερσον, στις 9 Μαρτίου, σε ένα κείμενο με τίτλο «Ο Τζούλιαν μου»:



Ηδη, από τον περασμένο Φεβρουάριο η εκρηκτική ξανθιά έγραφε: «Είχα τις πιο εκπληκτικές συζητήσεις που έκανα ποτέ στη ζωή μου, είτε με τους συζύγους είτε με τους εραστές μου».
Ο Τζούλιαν Ασάνζ, ιδρυτής του αμφιλεγόμενου σάιτ Wikileaks ζήτησε πολιτικό άσυλο τον Ιούνιο του 2012, μετά από ένταλμα σύλληψης που είχε εκδώσει εναντίον του η σουηδική κυβέρνηση. Δύο γυναίκες τον κατηγορούν ότι είχε μαζί τους σεξουαλικές σχέσεις, χωρίς προφύλαξη, παρά τη θέλησή τους.


Η Πάμελα Αντερσον είναι σίγουρη για την αθωότητα του συντρόφου της και πιστεύει ότι οι κατηγορίες είναι συκοφαντικές. «Δεν πρόκειται για βιασμό, εδώ μιλάμε για χρήση ή όχι προφυλακτικού. Είναι αστείο. Υπάρχουν ισχυροί άνθρωποι που προσπαθούν να τα ελέγξουν όλα αυτά», έγραψε στο μπλογκ της.


«Ο κόσμος είναι σήμερα καλύτερα καλύτερος, χάρη στον ήρωά μου των Wikileaks και, βέβαια, εγώ θα είμαι πάντα εδώ για τον Τζούλιάν Μου». «Είναι ο πιό έξυπνος, ο πιο ενδιαφέρων και ο πιο πληροφορημένος άνθρωπος στον κόσμο», κατέληξε.
Ο Ασάνζ είναι κλεισμένος εδώ και 4 χρόνια στην πρεσβεία του Ισημερινού, στο Λονδίνο, όπου η Πάμελα τον επισκέπτεται συχνά, πολύ προσεκτικά ντυμένη και του μεταφέρει τρόφιμα βιολογικά και δώρα.