10 Απριλίου 2017

ΒΙΝΤΕΟ-Ο ΜΑΤΖΟΥΡΑΝΗΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΚΕΝΑ! Προκαταρκτική έρευνα για την υπόθεση Στουρνάρα – Βαξεβάνη

Ελεύθεροι αφέθηκαν με απόφαση του εισαγγελέα οι δημοσιογράφοι Κωστας Βαξεβάνης και Βασιλης Ανδριανόπουλος. Και οι δυο συνελήφθησαν στο πλαίσιο του αυτοφώρου μετά από μήνυση που είχε καταθέσει σε βάρος τους η σύζυγος του Γιάννη Στουρνάρα.


Στη συνέχεια, με εντολή εισαγγελέα, διατάχθηκε διενέργεια περαιτέρω προκαταρκτικής έρευνας προκειμένου να διερευνηθούν τα καταγγελλόμενα στη μήνυση της Λίνας Νικολοπούλου.

Σε δηλώσεις του ο Κωστας Βαξεβάνης επέμεινε στη βασιμότητα των δημοσιευμάτων της εφημερίδας Documento.


Αφορμή για τη μήνυση της συζύγου του κεντρικού τραπεζίτη αποτέλεσε δημοσίευμα στην εβδομαδιαία εφημερίδα που εκδίδει ο κ. Βαξεβάνης, με τίτλο: «Οικογένεια Στουρνάρα. Μεγάλος έρωτας με τις φαρμακοβιομηχανίες» και υπότιτλους: «Ο Γιάννης Στουρνάρας μιλάει σε εκδηλώσεις για το φάρμακο αν και δεν είναι η ειδικότητα του και η οικογενειακή επιχείρηση εισπράττει τις χορηγίες των φαρμακευτικών εταιρειών» και: «ακόμη και 400.000 ευρώ διέθεσε το υπουργείο Υγείας στην εταιρεία της Λίνας Στουρνάρα μέσω του ΚΕΕΛΠΝΟ για να μπορέσει να κάνει ανάθεση χωρίς διαγωνισμό».

Η κυρία Νικολοπούλου ζητά την ποινική δίωξη των δημοσιογράφων, αναφέροντας πως όλα όσα παρατίθενται στο επίμαχο δημοσίευμα είναι εξ ολοκλήρου ψευδή και συκοφαντικά, ενώ αποδίδει στον εκδότη και στους συντάκτες του επίμαχου κειμένου ότι «ενήργησαν με πρόθεση με κοινό δόλο και με αποκλειστικό σκοπό να θίξουν την τιμή και την υπόληψή μου, καθώς επίσης να με βλάψουν και να με καταστρέψουν οικονομικά».

ΣΥΡΙΖΑ υπέρ Βαξεβάνη

«Η μήνυση που κατέθεσε η σύζυγος του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος, Γιάννη Στουρνάρα, Λίνα Νικολοπούλου, εναντίον του εκδότη της εφημερίδας “Documento”, Κώστα Βαξεβάνη, βάλλει ευθέως κατά της δημοσιογραφίας και της ελευθεροτυπίας» αναφέρεται σε ανακοίνωση του γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ.

Και συνεχίζει ο ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με τη μήνυση που κατέθεσε η σύζυγος του Γιάννη Στουρνάρα εναντίον του εκδότη της εφημερίδας «Documento»: «Το επίμαχο δημοσίευμα για το οποίο κατατέθηκε η μήνυση θέτει ορισμένα κρίσιμα ερωτήματα για το χώρο της δημόσιας υγείας, τα οποία χρήζουν σοβαρών και τεκμηριωμένων απαντήσεων. Αντί η κ. Νικολοπούλου να καταθέτει μηνύσεις, ας απαντήσει στα συγκεκριμένα ερωτήματα».

Τι αναφέρει στη μήνυσή της η σύζυγος του Γιάννη Στουρνάρα

«Σήμερα την 9/4/2017 διαπίστωσα ότι στο σημερινό φύλλο της εν λόγω εφημερίδας έχει δημοσιευτεί άρθρο υπογεγραμμένο από τους ανωτέρω Α και Β το οποίο υποστηρίζει ψευδή πράγματα τα οποία βλάπτουν την τιμή και την υπόληψή μου» υποστηρίζει στη μηνυτήρια αναφορά της η κυρία Νικολοπούλου και συνεχίζει:

«Συγκεκριμένα στο πρωτοσέλιδο της εν λόγω εφημερίδας έχει ως κεντρικό τίτλο: Οικογένεια Στουρνάρα. Μεγάλος έρωτας με τις φαρμακοβιομηχανίες και υπότιτλους «Ο Γιάννης Στουρνάρας μιλάει σε εκδηλώσεις για το φάρμακο αν και δεν είναι η ειδικότητα του και η οικογενειακή επιχείρηση εισπράττει τις χορηγίες των φαρμακευτικών εταιρειών» και « ακόμη και 400.000€ διέθεσε το Υπουργείο Υγείας στην εταιρεία της Λίνας Στουρνάρα μέσω του ΚΕΕΛΠΝΟ για να μπορέσει να κάνει ανάθεση χωρίς διαγωνισμό».

Όλα όσα αναφέρονται στα δημοσιεύματα αυτά, τόσο στην πρώτη σελίδα όσο και στα άρθρα που δημοσιεύονται στις σελίδες 10, 11 και 12 είναι εξ ολοκλήρου ψευδή και συκοφαντικά οι δε μηνυόμενοι συντάκτες των δημοσιευμάτων αυτών ενήργησαν με πρόθεση με κοινό δόλο και με αποκλειστικό σκοπό να θίξουν την τιμή και την υπόληψή μου, καθώς επίσης να με βλάψουν και να με καταστρέψουν οικονομικά.

Ειδικότερα, αναφέρεται σε μένα και τον σύζυγό μου Στουρνάρα Ιωάννη του ΑθανασίουΔιοικητή της Τραπέζης της Ελλάδος υποτιμητικά και έχει φωτογραφίες μας σε προσωπικές στιγμές στο εξώφυλλο και στο εσωτερικό δισέλιδο της εφημερίδας. Με υποτιμά ως επαγγελματία και ισχυρίζεται ότι εγώ χρησιμοποιώ το κύρος του συζύγου μου για να αναλαμβάνω«δουλειές» ενώ είμαι επαγγελματίες του χώρου με καλό όνομα πάνω από τριάντα χρόνια. Λέει ότι δημιουργώ εκδηλώσεις «του αέρα» με χορηγίες τις οποίες λαμβάνω με την ιδιότητα της συζύγου ισχυρού πολιτικού.

Ισχυρίζεται ότι ο σύζυγός μου δεν είναι σχετικός με τη φαρμακευτική αγορά και ότι εγώ τον χρησιμοποιώ στα συνέδρια μου για να παίρνω χορηγίες από φαρμακευτικές εταιρείες, αποσιωπώντας ότι ήταν για χρόνια Επιστημονικός Διευθυντής στο ΙΟΒΕ και ήταν υπεύθυνος για τον φαρμακευτικό κλάδο και σε συνεργασία με την Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας και τον καθηγητή Γιάννη Κυριόπουλο, Ομότιμο καθηγητή της Σχολής, είχαν εκπονήσει σχετικές μελέτες και εξ αυτού του λόγου προκύπτει και η συμμετοχή του σε συνέδρια υγείας τα οποία ΔΕΝ ΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ και την εταιρεία μου.

Ψεύδεται όταν λέει ότι όταν οργανώθηκε το συνέδριο της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας, τον Δεκέμβριο του 2011, όπου μίλησε ο σύζυγός μου ως Επιστημονικός Διευθυντής ΙΟΒΕ, εργαζόμουν σε εταιρεία του υπόδικού Κυριάκου Γριβέα. Είχα τη δική μου εταιρεία από το 2008. Είναι ψεύτης και συκοφάντης.

Χρησιμοποιεί ονόματα που είναι άσχετα με μένα όπως η φαρμακευτική εταιρεία NOVARTIS, για να δημιουργήσει εσφαλμένες κακές εντυπώσεις για εμένα, το σύζυγό μου και τη δραστηριότητά μου. Ψεύδεται όταν λέει ότι το Υπουργείο Υγείας, μέσω του ΚΕΕΛΠΝΟ διέθεσε 400.000€. Η εταιρεία μου ποτέ δεν έλαβε αυτό το ποσό. Ανέλαβε τη διαχείριση του έργου και για τις υπηρεσίες της πληρώθηκε από τις χορηγίες που έφερε.

Τα χρήματα της Ε.Ε. στα οποία αναφέρεται χρησιμοποιήθηκαν για να πληρωθούν άλλοι προμηθευτές όπως ο συνεδριακός χώρος του ΜΕΓΑΡΟΥ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, οπτικοακουστικά, οργάνωση της έκθεσης .κτ.λ.
Ψεύδεται όταν λέει ότι το Υπουργείο Υγείας παραχώρησε το σήμα eHealthForum σε μένα.

Το σήμα μου ανήκει και είναι καταχωρημένο για όλη την Ευρώπη. Επειδή το Υπουργείο Υγείας τότε δεν μπορούσε να χρησιμοποιήσει το σήμα «eHealthWeek», το οποίο είναι κατοχυρωμένο σήμα της HIMSS, γιατί δεν είχε τους πόρους να προσλάβει την εταιρείαHIMSS,όπως έκαναν άλλα κράτη της Ε.Ε. στο παρελθόν αλλά και τώρα και να πληρώσει πολλά χρήματα, περίπου 500.000€, προσφέρθηκα να καλύψω το χρηματοδοτικό κενό που άφηνε η χρηματοδότηση της ΕΕ με πόρους που τελικά έφερα με χορηγίες.

Το αποτέλεσμα ήταν ότι το Υπουργείο Υγείας, οργάνωσε τελικά ένα εξαιρετικό συνέδριο χωρίς να πληρώσει ούτε ένα ευρώ, συνέδριο εφάμιλλο και καλύτερο άλλων κρατών που πληρώνουν στη HIMSSεκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Ψεύδεται όταν λέει, ότι η επιχείρησή μου είναι βιτρίνα του συζύγου μου για να βλάψει εμένα, το σύζυγό μου, την οικογένεια μου, την εταιρεία μου, τους εργαζόμενους της, τους συνεργάτες της και τους πελάτες της.

Νόμιμες δραστηριότητες τις παρουσιάζει ως αήθεις και παράνομες οδηγώντας και χειραγωγώντας τους αναγνώστες του να πιστεύουν ότι είμαστε απατεώνες. Με ψεύδη ανακατεύει ανθρώπους που δεν έχουν σχέση με μένα και την εταιρεία μου για να βλάψει εμένα, το σύζυγό μου, την οικογένειά μου.

Παραποιεί λεγόμενα για να εξυπηρετήσει το στόχο του. Αναφέρει ότι ο σύζυγός μου είπε πράγματα τα οποία δεν είπε ποτέ… Κατηγορεί συλλήβδην όλη τη φαρμακευτική βιομηχανία και την ονομάζει «ύποπτη» για δραστηριότητα που είναι νόμιμη και επιβεβλημένη και ταυτόχρονα προσπαθεί να τους κάνει να μην υποστηρίξουν τις δραστηριότητες μας στο μέλλον, δείχνοντας με το δάχτυλο ωσάν να λέει… «…Θα πάθετε τα ίδια αν ξαναδώσετε λεφτά στη Στουρνάρα.»

Μηνύω τους Α & Β, συντάκτες από κοινού του συκοφαντικού δημοσιεύματος και ζητώ την ποινική τους δίωξη και την σύλληψη τους μέσα στο πλαίσιο των ορίων του αυτοφώρου για το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμισης δια του τύπου που τέλεσαν και οι δυο με κοινό δόλο και έπληξαν την τιμή και την υπόληψή μου. Επίσης δηλώνω ότι επιθυμώ να παραστώ και ως πολιτικώς ενάγουσα».