20 Απριλίου 2017

ΒΙΝΤΕΟ-ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ "ΑΚΑΔΗΜΙΑ"! Star Academy: «Ελάτε και πάρτε τον π…ο μου»!

Έξαλλη η Κατερίνα Γκαγκάκη: «Μαζεύεις τα πράγματά σου και φεύγεις»! - Σοκαρισμένη η Κατερίνα Καινούργιου...

Δεν έχουν προηγούμενο τα όσα ακούστηκαν στη Μουσική Ακαδημία του Epsilon από τον Ζαφείρη Παρασκευόπουλο.
Ο παίκτης του Star Academy, σε ένα εορταστικό παραλήρημα, ανέφερε μεταξύ άλλων: «Ελάτε και πάρτε τον π…ο μου! Ελάτε γιατί είστε για τον π…ο! Φέρτε και πέντε δέκα τραβέλια και κάντε το show! Στον  π…ο του Παρασκευόπουλου! Γα…ε με ρε μαλ… τώρα! Βάλτε μέσα το άλογο, το horse boy και βάλτε και τέσσερα τραβέλια! Οι τύποι είναι για κλωτσιές! Στην π…α μου αν το γράφετε, στην π…α μου και αν δεν το γράφετε»!


Έξαλλη η Κατερίνα Γκαγκάκη, συγκέντρωσε τους παίκτες και τους έβαλε να δουν το σχετικό απόσπασμα. Στη συνέχεια είπε στον Ζαφείρη Παρασκευόπουλο: «Υπάρχουν δύο εναλλακτικές στο δικό μου το μυαλό. Η μία εναλλακτική είναι μαζεύεις τα πράγματά σου και φεύγεις. Η άλλη εναλλακτική μπορεί να είναι και χειρότερη… να είσαι εδώ και για μένα δεν θα είσαι». Ο παίκτης προσπάθησε να δικαιολογηθεί όπως όπως…

Η Κατερίνα Καινούργιου όταν είδε το βίντεο αναφώνησε: «Έχω πάθει σοκ! Τι τέρατα είπε ο τύπος! Ποιος νομίζει πως είναι, να βγαίνει να μιλάει έτσι; Ούτε ο τελευταίος άνθρωπος χωρίς παιδεία δεν μιλάει έτσι»!