18 Μαΐου 2017

ΒΙΝΤΕΟ-Λεβέντης "Η γυναίκα μου, μου είπε για τον Τσίπρα ότι και για τον Καραμανλή: Τελείωσε"

Έναν ιδιαίτερο τρόπο, ή μάλλον... τον δικό του τρόπο επέλεξε ο Βασίλης Λεβέντης για να στείλει "μήνυμα" στον Αλέξη Τσίπρα, κατά την διάρκεια της ομιλίας του στην Ολομέλεια της Βουλής.


Ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων ήταν για μία ακόμη φορά "καυστικός" στον λόγο του, με το... καλύτερο να το αφήνει για το τέλος της ομιλίας του κι ενώ ο πρόεδρος της Βουλής, Νίκος Βούτσης, ήδη του έκανε... στενό μαρκάρισμα για να τηρήσει τους χρόνους.

Ο Βασίλης Λεβέντης, λοιπόν, αφηγήθηκε μια ιστορία, πίσω στην εποχή που πρωθυπουργός της χώρας ήταν ο Κώστας Καραμανλής. Ο τότε πρωθυπουργός μιλούσε στη ΔΕΘ και ρωτήθηκε για την περίφημη -πια- φράση του πάλαι ποτέ "γαλάζιου" υπουργού, Γιώργου Βουλγαράκη "ό, τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό".

Ο Κώστας Καραμανλής ρωτήθηκε γι' αυτό και υπερασπίστηκε τον Γιώργο Βουλγαράκη στα περί νομιμότητας.

"Τότε γύρισε η γυναίκα μου και μου είπε η ηθική ενδιαφέρει τον κόσμο. Ο νόμος δεν τον νοιάζει. Ο Καραμανλής τελείωσε", είπε ο Βασίλης Λεβέντης, για να συνεχίσει: "Το ίδιο μου είπε και τώρα για τον Τσίπρα"!


Φουλ επίθεση!

Νωρίτερα, είχε τονίσει πως "αντί να επιλέξετε την οδό της ειλικρίνειας και της ευθύνης, κρύβεστε πίσω από το δάκτυλό σας. Είστε αριστεροί και πάτε να κόψετε συντάξεις. Αναρωτηθείτε τι είδους αριστεροί είστε".

«Η σημερινή συνεδρίαση όσο και εάν σας φαίνεται απλή, καταγράφεται στην ιστορία και δείχνει ότι περάσαμε 7 χρόνια άκαρπα και οι ξένοι δεν μας εμπιστεύονται» ανέφερε ο πρόεδρος της ΕΚ Βασίλης Λεβέντης και πρόσθεσε πως «δεν νομίζω να υπάρχει πουθενά αλλού συμφωνία στον κόσμο που να αναφέρεται στο μέλλον και να θέλει να δέσει χειροπόδαρα ένα κράτος στο μέλλον Και αυτό γιατί δεν μας εμπιστεύονται επειδή και οι άλλοι Πρωθυπουργοί πριν δεν έκαναν αυτά που έλεγαν ότι θα έκαναν Όπως επίσης και δεν καταλαβαίνω ποιον ήθελε να χαϊδέψει και ο κ. Στουρνάρας όταν βγήκε και μας είπε ότι έχουμε κ άνει το 90% των μεταρρυθμίσεων που ας είχε ζητηθεί…».

Ο κ. Βασίλης Λεβέντης είπε πως «εγώ ένα ήμουν πρωθυπουργός και μου ζήταγαν να υπογράψω αυτά, εγώ θα παραιτούμουν γιατί δεν τον εμπιστεύονται οι ξένοι…».

Έστρεψε τα πυρά του στους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ λέγοντας πως «παρακολουθώ τις ομιλίες σας και βλέπω ότι 100% αναφέρονται μόνο στα αντίμετρα. Είναι κανείς που δεν τα θέλει; Αλλά εσείς δεν λέτε όμως κουβέντα για τα μέτρα. Τουλάχιστον οι άλλοι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ όταν έφερναν τα μέτρα αναλάμβαναν το κόστος τους. Εσείς λέτε σας δίνω δηλητήριο αλλά έχω και το αντίδοτο… Αντί να επιλέξετε την οδό της ειλικρίνειας και της ευθύνης δεν έχετε το θάρρος να αναλάβετε την ευθύνη και το κόστος των μέτρων… Είναι ντροπή αυτό … Κρύβεστε πίσω από το δάκτυλό σας… είστε αριστεροί και πάτε να κόψετε συντάξεις… Αναρωτηθείτε τι είδους αριστεροί είστε…».

Από την κρίση είπε ο πρόεδρος της ΕΚ ότι «δεν θα βγούμε όσο υπάρχει το καρκίνωμα των αργόμισθων…» «εάν δεν κοπούν οι μεγάλες διπλές συντάξεις» και συμπλήρωσε ότι «οι χώρες βγήκαν από την κρίση κάνοντας με μεταρρυθμίσεις, αυτή είναι η γνώμη μου…».

Ο κ. Βασίλης Λεβέντης επεσήμανε ότι είναι παράδοξο να έρχεται μια διάταξη για την φορολογική εξίσωση των βουλευτών όταν δεν θέλει η κυβέρνηση να κάνουμε τους βουλευτές από 300 σε 200, όπως επίσης και η αίθουσα αυτή που δεν είμαστε συνταγματολόγοι να ψηφίζει με κομματική γραμμή εάν ένα νομοσχέδιο είναι συνταγματικό η όχι… Επέκρινε τον ΣΥΡΙΖΑ και τη Νδ που επικοινωνούν μεταξύυ τους με σπότ… ωραία! είπε την επόμενη φορά αντί να μου απαντήσετε στο τηλέφωνο να μου βάλετε ένα σπότ στον ΑΝΤ1.

Ο πρόεδρος της ΕΚ κατέληξε λέγοντας πως « όπως στην Γαλλία δεν εκλέχθηκε ούτε η δεξιά ούτε η αριστερά αλλά ένας κεντρώος να ετοιμάζεστε λοιπόν… « παρ όλο όπως είπε «που εγώ δεν είμαι αρχομανής…» και πρόσθεσε πως «θα ψηφίσουμε την διάταξη για την φορολογική εξομοίωση των βουλευτών, θα σκεφτώ εάν θα ψηφίσω για τα αγροτικά εφόδια γιατί αγαπάω του αγρότες, αλλά να ψηφίσω τα μέτρα και τα αντίμετρα αυτά, κύριε Τσίπρα δεν θα σας κάνω την χάρη…».