10 Μαΐου 2017

Προκαλεί ξανά το Charlie Hebdo: Έγκυος η Μπριζίτ του Μακρόν στο εξώφυλλό του

«Μπορεί να κάνει θαύματα» το καυστικό σχόλιο του περιοδικού για την εκλογή του νέου προέδρου της Γαλλίας

Σάλο προκαλεί για άλλη μια φορά το περιοδικό Charlie Hebdo με το εξώφυλλό του που στόχο έχει την εκλογή του νέου προέδρου της Γαλλίας Εμμανουέλ Μακρόν.

Επιχειρώντας να σχολίασει το γεγονός της άνετης επικράτησης του ανεξάρτητου υποψηφίου που δεν στηρίχθηκε από κανένα κόμμα χρησιμοποιεί τη σχέση του με την Μπριζίτ Τρονιέ, με την οποία ο νέος Γάλλος πρόεδρος έχει μεγάλη διαφορά ηλικίας.

«Μπορεί να κάνει θαύματα» γράφει το περιοδικό στον τίτλο του πρωτοσέλιδου που φιλοξενεί τον Μακρόν να αγγίζει την κοιλιά της εγκύου Μπριζίτ, η οποία είναι 64 ετών.


Τέτοια δημοσιεύματα είναι που κάνουν τον Μακρόν να μιλά σε συνέντευξή του στη Le Parisien για «μισογυνισμό».

«Αν εγώ ήμουν 20 χρόνια μεγαλύτερος από την σύζυγό μου κανείς δεν θα σκεφτόταν ούτε για ένα και μόνο δευτερόλεπτο ότι δεν θα μπορούσα να είμαι ένας ερωτικός σύντροφος. Είναι επειδή εκείνη είναι 20 χρόνια μεγαλύτερη από εμένα που πολλοί άνθρωποι λένε:"αυτή η σχέση δεν έχει λογική, δεν είναι δυνατόν (να έχει βάση)"», ανέφερε ο νέος πρόεδρος της Γαλλίας.