23 Ιουνίου 2017

Το πρωί νηπιαγωγός, το βράδυ πορν@στάρ - Στο φως η «διπλή ζωή» μιας 21χρονης

Τη δουλειά της με συνοπτικές διαδικασίες έχασε μια 21χρονη δασκάλα χριστιανικού νηπιαγωγείου στο Λος Άντζελες, όταν οι εργοδότες της ανακάλυψαν ότι η εντυπωσιακή νεαρή διατηρούσε μια παράλληλη καριέρα ως... πορν@στάρ.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Sun, η 21χρονη Nina Skye είχε καταφέρει για ένα αρκετά μεγάλο διάστημα να συνδυάσει τα ασυνδύαστα, γυρίζοντας ταινίες άκρως τολμηρού περιεχομένου ενώ παράλληλα εργαζόταν σε ένα ιδιωτικό χριστιανικό νηπιαγωγείο.

Μπορεί η καριέρα της στο πορνό να αποτελούσε παραβίαση των όρων του συμβολαίου που είχε υπογράψει ως νηπιαγωγός - το οποίο απαγόρευε οποιοδήποτε είδος έκλυτης συμπεριφοράς - ωστόσο αυτό δεν αποθάρρυνε την Skye που «γλυκάθηκε» με το εύκολο χρήμα από την πρώτη της κιόλας ταινία.

«Η πρώτη σκηνή που γύρισα ήταν σχετικά απλή, μόνο εγώ και ένα αγόρι. Μου έδωσαν στο χέρι 2.500 δολάρια αμέσως μετά. Δεν μου είχαν ξαναδώσει ποτέ τόσα χρήματα, για κάτι τόσο απλό», εξηγεί η νεαρή, η οποία δηλώνει άκρως απογοητευμένη από την απόφαση του σχολείου. «Μου αρέσει η διδασκαλία και το σεξ. Αν μπορούσα θα συνέχιζα να ασχολούμαι επαγγελματικά και με τα δύο. Είμαι πραγματικά πολύ καλή νηπιαγωγός, όμως η πραγματική δουλειά των ονείρων μου είναι η ενασχόληση με το πορνό», εξηγεί η σέξι 21χρονη.

Δείτε φωτογραφίες από το Instagram της 21χρονης