08 Ιουνίου 2017

Πιστός στο κόμμα και στο… Survivor o Nίκος Φίλης

Ρωτούσε τον Βορίδη για τον αδελφό του που σκηνοθετεί το ριάλιτι επιβίωσης…

Στο περιστύλιο της Βουλής ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης και ο βουλευτής της ΝΔ Μάκης Βορίδης είχαν μια ενδιαφέρουσα συζήτηση. Αφορμή στάθηκε ο αδερφός του κ. Βορίδη ο οποίος είναι ο σκηνοθέτης του Survivor. Ο κ. Φίλης ρώτησε τον κ. Βορίδη "Μάκη ο αδερφός σου είναι σκηνοθέτης;" "Ναι"του αποκρίθηκε ο κ. Βορίδης,. Ενώ άρχισε...
να του διηγείται την ιστορία του πως έγινε ο αδερφός του σκηνοθέτης [ΔΕ: αντί να τον αρχίσει στα χαστούκια :)))... έχει μαλακώσει πολύ ο Μάκης :)))].

Ο κ. Βορίδης είπε στον κ. Φίλη " ήταν μια εποχή που στην οικογένεια μας περάσαμε άσχημα οικονομικά καθώς η επιχείρηση του πατέρα μας είχε κάποια προβλήματα. Εγώ ήμουν στο τέταρτο έτος της Νομικής και ο αδελφός μου μόλις είχε περάσει στη Νομική. Έρχεται ένα μεσημέρι και λέει του πατέρα μας ότι θέλει να γραφτεί σε μια δραματική σχολή για να γίνει σκηνοθέτης. Ο πατέρας έβλεπε μπροστά και παρά τα οικονομικά του προβλήματα -δεν ξέρω που βρήκε τα λεφτά- και τον έγραψε στη σχολή του Σταυράκου. Έτσι ο αδερφός μου έγινε σκηνοθέτης".

Ο κ. Φίλης του είπε ότι η κόρη του είναι φανατική του Survivor και γι αυτό του δημιουργήθηκε αυτή η απορία. Ωστόσο ο κ. Βορίδης δεν άφησε ασχολίαστη και τη χθεσινή συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ λέγοντας στον κ. Φίλη "Νίκο πάντως χθες δεν σε είδα να βάζεις  ατζέντα στη συνεδρίαση".

" Εγώ ακολουθώ τις αποφάσεις του κόμματος" απάντησε ο κ. Φίλης.

Πηγή: http://www.parapolitika.gr/article/pistos-sto-komma-ke-sto-survivor-nikos-filis