07 Ιουλίου 2017

Γιώργος Αγγελόπουλος: Ο άγνωστος καβγάς με τον μισθοφόρο και τα περιστατικά στο ξενοδοχείο! Έτσι τον έδιωξαν οι Μαχητές!

Ο Γιώργος Αγγελόπουλος τα αποκάλυψε όλα! Η λεκτική διαμάχη με τον Κώστα Αναγνωστόπουλο, οι «ηγετικές τάσεις» και γιατί τον έλεγαν απόμακρο από την αρχή του Survivor;


Ο Γιώργος Αγγελόπουλος ξεκίνησε να λύνει τις απορίες 5 ολόκληρων μηνών. Ο παίκτης που ξεχώρισε εξαρχής, παίρνοντας τη μεγαλύτερη μερίδα του κόσμου, από ότι φάνηκε και στο αποτέλεσμα, μαζί του τα ξεκαθάρισε όλα. Ο νικητής του Survivor, Γιώργος Αγγελόπουλος μίλησε για το τί είχε συμβεί στο ξενοδοχείο, γιατί ο ίδιος κατηγορήθηκε ότι ήταν απόμακρος και αποκάλυψε τον άγνωστο καβγά του με τον Κώστα Αναγνωστόπουλο, αλλά και το ξάφνιασμα του όταν τον έδιωξαν από την ομάδα των Μαχητών.

«Η αλήθεια είναι ότι είχαμε μόνο μία ημέρα με κάμερες μαζί. Η εμπειρία μου ήταν μηδαμινή από κάμερες τέτοιες. Γιατί με το ποδόσφαιρο είχαμε κάμερες και τηλεοπτικές συνεντεύξεις, αλλά άλλο να έχεις δύο κάμερες κι άλλο 40 και 70 γύρω γύρω. Ηγετικές τάσεις… αν ήμουν στη θέση των συμπαικτών μου θα ήθελα να δω περισσότερα γεγονότα. Εγώ θυμάμαι δύο πράγματα.»

Στο ξενοδοχείο, η ενόχληση την ώρα του φαγητού…

«Το ένα ήταν με τον Αναγνωστόπουλο που ήμασταν την πρώτη μέρα στο ξενοδοχείο στον Άγιο Δομίνικο που συστηνόμασταν και ήταν να μπούμε στο παιχνίδι. Με ενόχλησε τότε ότι ενώ περιμέναμε όλοι να φάμε και μας είχαν σερβίρει, κατέβηκε έφαγε χωρίς να περιμένει τη σειρά την ανάλογη και ξαναέφυγε από το τραπέζι. Γενικά εγώ με το φαγητό, το πως θα φάμε και όλα αυτά είμαι λίγο πιο ρομαντικός, πιο παραδοσιακός.»

Η λεκτική διαμάχη στο σκάφος

«Το οποίο το συζητήσαμε μετά τη λεκτική διαμάχη που είχαμε και κατ΄εμέ είχε λυθεί. Στο σκάφος. Στο σκάφος, επειδή εγώ κάνω wakeboard, τραβάω wakeboard, όταν έχεις κόσμο που θέλει να βγάλει φωτογραφίες ή να έχεις βάρος, μεγαλώνει το απόνερο, πρέπει να τους έχεις ζυγισμένους, Να βγάζει το ίδιο απόνερο και από τις δυο πλευρές πίσω. Από συνήθεια γιατί εγώ έχω μεγαλώσει μέσα σε αυτή τη δουλειά. Από συνήθεια είχαν μπει μέσα στο σκάφος όλοι μονόμπαντα. και επειδή καθόμουν με τον οδηγό είχα πει, δεν θυμάμαι σε ποιους, να μεταφερθούν για να μην πηγαίνει έτσι το σκάφος.

Κι εκεί ο Κώστας μου την είπα λίγο απότομα που θεωρώ ότι δεν είχα δώσει ούτε το δικαίωμα να μου πει κάτι τόσο απότομα, ούτε θα το δεχόμουν γιατί λέω για ποιο λόγο. Μου είπε άσε να μιλήσει ο καπετάνιος, αλλά με πολύ άσχημο τρόπο και θεώρησα ότι κάτι πάει να γίνει εδώ. Κι επειδή δεν μου αρέσει να αφήνω πράγματα στον αέρα, είχαμε μια λεκτική διαμάχη. Αν αυτό έκρινε η ομάδα των Μαχητών ότι ήταν ηγετικές τάσεις, εγώ υπερασπίστηκα σε μια διαμάχη λεκτική τον εαυτό μου και θεώρησα παραδοσιακά να φάμε όλοι μαζί και με ενόχλησε. Είναι για εμένα πιο ωραίο να το λες, παρά να το κρύβεις μέσα σου.»

Για το ότι ήταν πιο απόμακρος στο ξενοδοχείο

«Δεν είχε να κάνει με τα παιδιά. Δεν ήμουν πολύ κοντά στα παιδιά. Ήταν κάπως στυλ πενταήμερης όλο αυτό. Όχι ότι τα παιδιά ήταν πιτσιρίκια. Μιλάμε για μεγάλα παιδιά που έχουν τις οικογένειες τους κλπ. Εγώ δεν μπορούσα να το ζήσω γιατί ήμουν ήδη στα επαγγελματικά μου με το μυαλό και γενικά δεν ήξερα ακόμα τι γίνεται. που πάω. Όχι στο Survivor. Αν κάνω σωστά που πάω. Δεν έχω αφήσει ποτέ την οικογένεια μου πάνω από μία εβδομάδα ή δέκα μέρες και ποτέ χωρίς να πάρω ένα τηλέφωνο την ημέρα. Καταλαβαίνετε λοιπόν τι ήταν για μένα αυτό. Πρέπει να τα έχεις λυμένα όλα. Και πάλι θα θες να πάρεις ένα τηλέφωνο. Εγώ δεν τα είχα όλα λυμένα και δεν είμαι και άνθρωπος που τα αφήνει όλα έτσι.»

Η ψηφοφορία για να φύγει

«Όταν με ψήφισαν να πάω στην άλλη ομάδα μου φάνηκε περίεργο. Δεν είμαι ένας άνθρωπος που πελαγώνει ή πανικοβάλεται. Μου αρέσει πάντα να αντιλαμβάνομαι σωστά τα πράγματα γιατί σε βοηθάει για τη συνέχεια. Ίσως για αυτό ήμουν ανέκφραστος.  Δεν αντιδρούσα αμέσως γιατί ήθελα να το ζυγίσω λίγο, γιατί γίνεται. Γιατί μόνο έτσι, αν έχεις μια σωστή αντίληψη μπορείς να το αντιμετωπίσεις και να τοποθετηθείς.»


http://www.zappit.gr/psychagogia/giorgos-angelopoulos-o-agnostos-kavgas-ton-misthoforo-kai-ta-peristatika-sto-xenodocheio-etsi-ton-edioxan-oi-machites/1481096