09 Ιουλίου 2017

Ραχήλ κατά Τσακνή - Η αριστερά του καναπέ

Στην εκπομπή «Αποκαλυπτικά» μίλησε η πρώην βουλευτής Ραχηλ Μακρή και αναφέρθηκε στο έντονο φραστικό επεισόδιο που είχε με τον πρόεδρο της ΕΡΤ Διονύση Τσακνή στο προαύλιο του ραδιομεγάρου, ρίχνοντας κι άλλο «λάδι στη φωτιά»!


«Προς μεγάλη μου έκπληξη έδωσαν το λόγο στον Τσακνή. Εκεί διαμαρτυρήθηκα πολύ ήρεμα, λέγοντας πολύ ήρεμα ότι εδώ ήρθαμε να τιμήσουμε τους νεκρούς της ΕΡΤ και δεν ήρθαμε για να βγάζουμε τα κυβερνητικά φερέφωνα λόγους, στις πλάτες αυτών των ανθρώπων, όταν συνεχίζουν αυτό το μαύρο και την προπαγάνδα κι εκεί εξελίχθηκαν οι εικόνες που είδατε» δήλωσε η Ραχηλ Μακρή και συνέχισε:

Θα σας πω πως είμαι συνηθισμένη. Μπορεί για κάποιους αυτοί οι ψευτοκουλτουριάρηδες και καλά με τις προβιές των αριστερών που δεν έχουν δώσει καμία μάχη πλην της μάχης του καναπέ τους, μου επιτίθονταν πάρα πολύ καιρό είτε από δεξιά είτε από αριστερά. Αυτό το οποίο με ενόχλησε πολύ ήταν επειδή ήταν παρόν και τα παιδιά μου, είναι ανήλικα και ήταν σε κοντινή απόσταση και σοκαρίστηκαν. Ο μεγάλος μου γιος αγχώθηκε πάρα πολύ. Έκανα πολύ ώρα να τον ηρεμήσω και να του εξηγήσω. Γιατί δεν έχουν συνηθίσει τα παιδιά μου σε τέτοιου είδους επιθετικότητα και δεν γνωρίζουν από τέτοια περιστατικά βίας.

Να φοβηθώ και να σταματήσω επειδή μου έλεγε σκάσε; Ίσα ίσα συνέχισα και του είπα ότι δεν θα τους κάνω τη χάρη, γιατί γνωρίζω ότι θέλουν από πολλούς και από πολλά μετερίζια να σκάσω. Όμως δεν θα πάψω να φωνάζω για τις κοινωνικές αδικίες, είτε τους αρέσει, είτε δεν τους αρέσει. Οι ίδιοι είναι ακραίοι φασίστες, σεξιστές, μισογύνηδες και δεν σέβονται κανένα απολύτως δικαίωμα κανενός. Προσπαθούν να βγάλουν ότι είμαι και φαίχτρα από πάνω και να παρουσιάσουν ότι είναι συνηθισμένες οι συμπεριφορές τις οποίες εγώ παρουσιάζω και ότι στην ουσία είναι και το θύμα ο Τσακνής. Αν δεν υπήρχαν κάποιες κάμερες ιδιωτικές, δηλαδή μέσω των τηλεφώνων σας πληροφορώ ότι θα παρουσίαζαν όπως ήθελαν το περιστατικό, όπως και έγινε.

Ο κύριος Τσακνής ήταν μια επιλογή της Κυβέρνησης, καθαρά κομματική. Εξυπηρέτησης. Δεν διαθέτει την παραμικρή εμπειρία και το τυπικό προσόν προκειμένου να διοικήσει την ΕΡΤ.»


zappit.gr