12 Ιουλίου 2017

Μάριος Πρίαμος Ιωαννίδης: Απαντά για την ειρωνική κίνησή του απέναντι στο σταυρό του Ντάνου - Βίντεο

Ο Μάριος Πρίαμος Ιωαννίδης μίλησε το πρωί της Τετάρτης στην εκπομπή «Πρωτοσέλιδο» του ΣΙΓΜΑ στην Κύπρο και αναφέρθηκε στο περιστατικό με το σταυρό του Ντάνου και την κίνησή του που παρεξηγήθηκε.


«Ο Γιώργος Αγγελόπουλος είναι ένα παιδί που πιστεύει πάρα πολύ στον Θεό. Και εγώ πιστεύω στο Θεό. Σέβομαι απόλυτα την επιθυμία του άλλου να κάνει οτιδήποτε θέλει. Αυτό που είδα σε ένα βίντεο τελοσπάντων ότι τον κορόιδεψα για τον σταυρό, δεν έγινε ακριβώς έτσι. Ήταν όταν ήταν το παιχνίδι με τον κύλινδρο και είχα πει εάν είναι να κερδίζω όλα τα παιχνίδι να βάζω κάτι με το σταυρό. Και έκανα το σταυρό μου. το σταυρό μου εγώ τον έκανα πάρα πολλές φορές, το οποίο δεν έχω δει ποτέ στην τηλεόραση. Τον έκανα όμως όταν ένιωθα εγώ ότι πρέπει να τον κάνω. Τον έχω κάνει και σε παιχνίδι και στο camp και όταν είμαι μόνος μου στη θάλασσα και σκέφτομαι τα δικά μου» ανέφερε ο Μάριος Πρίαμος Ιωαννίδης.

Δείτε το βίντεο: