12 Αυγούστου 2017

Η Πάρις Χίλτον έχει περίπου 5.000 τσάντες στην ντουλάπα της (Φωτογραφία: AP/ Steve Cohn)

Οι γυναίκες έχουν γενικά τη φήμη ότι το παρακάνουν με τις αποσκευές, όταν πρόκειται να ταξιδέψουν. Δύσκολα όμως κάποια κοινή «θνητή» θα μπορέσει να συναγωνιστεί την Πάρις Χίλτον.


Στις διακοπές της παίρνει πάνω από 30 βαλίτσες. Λογικό, για κάποια γυναίκα που δήλωσε πως έχει 5.000 τσάντες!

«Δεν αγοράζω μόνο τσάντες σχεδιαστών, αλλά έχω και τις δικές μου. Πιθανότατα έχω περίπου 5.000 τσάντες. Εχω άλλα τόσα παπούτσια, γιατί έχω και σειρά υποδημάτων, οπότε κάθε σεζόν μου στέλνουν 200 ζευγάρια, ενώ αγοράζω κι εγώ πολλά», δήλωσε στο People.

Οσο για τις αποσκευές της, δεν έκρυψε ότι το παρακάνει. «Πακετάρω υπερβολικά πολλά πράγματα. Κάθε καλοκαίρι παίρνω μαζί μου πάνω από 30 βαλίτσες. Συνήθως καταλήγω να μην φοράω τα περισσότερα από αυτά και αγοράζω καινούρια», δήλωσε. Μάλιστα, μία από τις βαλίτσες της είναι γεμάτη προϊόντα ομορφιάς!