20 Αυγούστου 2017

ΔΕ ΘΑ ΟΥΡΛΙΑΞΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΡΑΜΠ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΚΡΟΑΡΙΣΤΕΡΗ ΒΙΑ; Αμερική: Μαχαίρωσαν άντρα γιατί τον πέρασαν για νεοναζί

Προφανώς παρεξήγησαν το κούρεμά μου, λέει ο ίδιος που δεν έχει καμία σχέση με την ακροδεξιά - Τραυματίστηκε στο χέρι
Επίθεση από έναν άγνωστο δέχτηκε νεαρός στο Κολοράντο των ΗΠΑ, στον απόηχο των επεισοδίων στο Σάρλοτσβιλ και των δηλώσεων Τραμπ για την ακροδεξιά.

Ο 26χρονος Τζόσουα Γουάιτ πιστεύει πως ο άντρας του επιτέθηκε γιατί το κούρεμά του τού θύμισε νεοναζί! «Προφανώς το κούρεμά μου θεωρείται δήλωση υπέρ των νεοναζί», δήλωσε το θύμα στην εφημερίδα New York Post.

Ανέβασε μάλιστα φωτογραφίες από το τραυματισμένο του χέρι και τα αίματα στο αυτοκίνητό του στο facebook, με το post αυτό να έχει μέχρι τώρα περισσότερα από 20.000 shares.

«Βρισκόμουν σε ένα πάρκινγκ, όταν άκουσα από πίσω μου κάποιον να μου φωνάζει "είσαι κι εσύ νεοναζί;" και ο τύπος έβγαλε μαχαίρι. Σήκωσα τα χέρια μου και το μαχαίρι με βρήκε στην παλάμη. Τότε μπόρεσα να μπω στο αυτοκίνητο και αφού έκλεισα την πόρτα, είδα τον δράστη να τρέχει από την άλλη μεριά. Ηθελε να με μαχαιρώσει στο κεφάλι», λέει ο Γουίτ.