16 Δεκεμβρίου 2017

Η συγκλονιστική στιγμή που πατέρας αγκαλιάζει τον δολοφόνο του γιου του- ΒΙΝΤΕΟ

Συγκλονίζουν τα λόγια και η κίνηση ενός πατέρα να αγκαλιάσει τον άνθρωπο που σκότωσε τον γιο του, κατά την εκδίκαση της υπόθεσης δολοφονίας του παιδιού του. Πρόκειται για τον πατέρα ενός 22χρονου άνδρα από το Κεντάκυ των ΗΠΑ, του Salahuddin Jitmoud, ο οποίος εργαζόταν ως διανομέας σε πιτσαρία της περιοχής και έπεσε θύμα ληστεία μετά φόνου το 2015.


Ο 24χρονος Trey Relford καταδικάστηκε σε 31 χρόνια φυλάκισης για τη δολοφονία που διέπραξε, όμως όταν ο πατέρας του θύματος πήρε τον λόγο μετά την ανακοίνωση της απόφασης του δικαστή, του είπε πως τον συγχωρεί και σηκώθηκε για να τον αγκαλιάσει.

«Αν ο γιος μου ήταν ζωντανός, θα σε συγχωρούσε. Τέτοιος άνθρωπος ήταν και είναι. Η μητέρα του πέθανε, εκείνος πέθανε, είμαι μόνος εδώ για να εκπροσωπήσω και εκείνον και την μητέρα του», είπε ο κ. Sombat Jitmoud και προσέθεσε:

«δεν είμαι θυμωμένος που ήσουν μέρος όσων υπέφερε ο γιος μου, είμαι θυμωμένος με τον διάβολο. Κατηγορών τον διάβολο που σε παρέσυρε και σε παραπλάνησε, ώστε να κάνεις ένα τόσο ειδεχθές έγκλημα. Ως πατέρας, λυπάμαι ειλικρινά τους γονείς σου. Σε μεγάλωσαν καλά και ήθελαν να πετύχεις. Η επιτυχία σου είναι επιτυχία τους, η ευτυχία σου είναι ευτυχία τους. Τώρα πρέπει να κλαίνε λόγω του εγκλήματος που διέπραξες. Γιε μου, ανηψιέ μου, σε συγχωρώ εκ μέρους του Salahuddin και της μητέρας του. Η συγχώρεση είναι το σπουδαιότερο δώρο για το Ισλάμ».

Δείτε το βίντεο: