15 Μαΐου 2018

Το χαμένο boeing της Malaysia -Τα θολά σημεία της θεωρίας ότι αυτοκτόνησε ο πιλότος

Η νέα θεωρία για το χαμένο boeing της Malaysia, η οποία μοιάζει αρκετά λογική αναζωπύρωσε το ενδιαφέρον για αυτό το μεγάλο μυστήριο η αρχή του οποίου πηγαίνει τέσσερα χρόνια πίσω.

Ηταν ξημερώματα της 8ης Μαρτίου 2014 όταν η πτήση ΜΗ370 της Malaysia χάθηκε μια για πάντα από τα ραντάρ. Εκτοτε αγνοείται και μαζί με αυτό οι 239 ψυχές που κουβαλούσε.

Αν και αρχικά ακούστηκαν πολλά, ότι το αεροσκάφος της πτήσης MH370 είναι κάπου κρυμμένο κτλ., είναι γενικά αποδεκτό ότι το boeing της Malaysia συνετρίβη -ακόμη και το πού δεν το ξέρει κανείς με ακρίβεια. Το γιατί συνετρίβη παραμένει ακόμη και σήμερα άγνωστο. Μέχρι τώρα η πιο διαδεδομένη θεωρία ανάφερε ότι προέκυψε κάποιο πρόβλημα στο αεροσκάφος, έγινε αποσυμπίεση στην καμπίνα, λιποθύμησαν οι πάντες και το αεροπλάνο συνέχισε την πορεία του ακυβέρνητο επί ώρες μέχρι που τελείωσαν τα καύσιμα και συνετρίβη. Φυσικά και αυτή η θεωρία έχει πολλά κενά, όπως και η τελευταία που παρουσιάστηκε την Κυριακή στην αυστραλιανή τηλεόραση, βάσει της οποία ο πιλότος του αεροσκάφους απλά θέλησε να αυτοκτονήσει παίρνοντας στο λαιμό του και τους υπόλοιπους 238 επιβαίνοντες.

Γιατί αμφισβητείται; Η Daily Mail αναφέρει χαρακτηριστικά ότι μια σειρά από e-mails από μια σκιώδη τρομοκρατική οργάνωση και το γεγονός ότι στην πτήση ΜΗ370 ταξίδευαν κάποιοι Ιρανοί με πλαστά διαβατήρια αμφισβητούν τη θεωρία της αυτοκτονίας.

Δύο ημέρες μετά την εξαφάνιση της πτήσης MH370, μια σκιώδης τρομοκρατική ομάδα που ονομάζεται η Ταξιαρχία των Κινέζων Μαρτύρων ανέλαβε την ευθύνη για την κατάρριψη του αεροσκάφους.

«Θα σκοτώσετε ένα από τα μέλη της οικογένειάς μας, θα σας σκοτώσουμε 100 ως εκδίκηση», έγραφε το ηλεκτρονικό μήνυμα που εστάλη στους Κινέζους δημοσιογράφους.

Οι Μαλαισιανοί ερευνητές έσπευσαν να απορρίψουν αυτή την εκδοχή πριν από τέσσερα χρόνια, καθώς η τρομοκρατική ομάδα δεν έδωσε λεπτομέρειες για το πώς εξαφανίστηκε η πτήση.

Ο τότε υπουργός μεταφορών της Μαλαισίας, Ντατούκ Σερί Χουσεΐν, δήλωσε ότι η ανάληψη ευθύνης της κινεζικής ομάδας δεν ευσταθούσε.

«Δεν υπάρχουν αξιόπιστοι λόγοι που να δικαιολογούν τους ισχυρισμούς τους», δήλωσε στον Τύπο το 2014

Ωστόσο, οι αρχές της Μαλαισίας έχουν παραδεχθεί ότι δύο επιβάτες από το Ιράν ταξίδευαν στην πτήση ΜΗ370 με πλαστά διαβατήρια.

Οι ερευνητές είχαν ανακοινώσει ότι ο Πούρια Νουρ Μοχάμαντ, 19 ετών, και ο Σεγιέντ Μοχάμεντ Ρεζάρ Ντελάουαρ, 29 ετών, χρησιμοποίησαν πλαστά αυστριακά διαβατήρια με την ελπίδα να φτάσουν στη Γερμανία και να ζητήσουν άσυλο εκεί.

Ο αρχηγός της μαλαισιανής πολιτικής αεροπορίας Αζαρουντίν Αμπντούν Ραχμάν, το 2014, είχε επιβεβαιώσει ότι οι ερευνητές έψαχναν ένα κύκλωμα πλαστών διαβατηρίων.

Η ανακάλυψη δύο τεράστιων αντικειμένων στον πυθμένα του Ινδικού Ωκεανού την περασμένη εβδομάδα έδωσε ξανά κάποιες ελπίδες ότι ίσως να επρόκειτο για συντρίμμια της πτήσης MH370 της Malaysia Airlines.

Ομως, μετά από τέσσερα χρόνια μετά την εξαφάνιση του αεροσκάφους στις 8 Μαρτίου 2014, οι ελπίδες για την ανεύρεση του εξαφανισμένου Boeing της Μalaysia αποδείχθηκε ότι για μια ακόμη φορά ήταν ψεύτικες.

Τελικά, διαπιστώθηκε ότι δυο αυτά αντικείμενα στο βυθό το Ινδικού Ωκεανού ήταν δυο εμπορικά σκάφη του 19ου αιώνα.

Τέσσερα χρονιά μετά την εξαφάνιση της πτήσης ΜΗ370 της Malaysia το Διαδίκτυο είναι πλημμυρισμένο με θεωρίες για το τι μπορεί να συνέβη με το boeing της Malaysia, ένα αεροπορικό δυστύχημα το οποίο έχει χαρακτηριστεί ως ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια του σύγχρονου κόσμου.



Το βρήκε στο Google Earth;

Ο Αυστραλός μηχανικός Πέτερ Μακμάχον ισχυρίστηκε στα μέσα του περασμένο Μαρτίου ότι είχε βρει κάτι που φαίνεται να έμοιαζε με άτρακτο αεροπλάνου στο Google Earth, σε σημείο εντός της περιοχής αναζήτησης του αεροσκάφους της πτήσης MH370.

Μάλιστα υποστηρίζει ότι η άτρακτος ήταν τρύπια παντού από σφαίρες.

Ο Αυστραλιανός ισχυρίζεται ότι τα συντρίμμια αυτά βρίσκονται κοντά στο νησί Ράουντ, βόρεια του Μαυρικίου, σε μια περιοχή που δεν είχε προηγουμένως ερευνηθεί. Ανέφερε ακόμη ότι οι αρχές αρνούνται να ερευνήσουν το συγκεκριμένο σημείο καθώς θέλουν να κρύψουν κρίσιμες πληροφορίες.

Μήπως κάποιος το έκλεψε;

Πριν από την εξαφάνιση του αεροπλάνου, ο πιλότος είχε βάλει στον προσομοιωτή πτήσης το μικρό νησί Ντιέγκο Γκαρσία, το οποίο βρίσκεται 4.700 χλμ. βορειοδυτικά της Αυστραλίας.
Κάποιοι πιστεύουν ότι ο Ζαχάρι απλά έκανε εξάσκηση για να προσγειώσει το αεροσκάφος στο νησί που ανήκει στη Βρετανία αλλά διαθέτει τη μεγαλύτερη ναυτική βάση των ΗΠΑ στον Ινδικό Ωκεανό.

Ακόμη έχουν ακουστεί θεωρίες βάσει των οποίων το αεροσκάφος της πτήσης ΜΗ370 δεν έπεσε ποτέ αλλά εκλάπη από τρομοκράτες οι οποίοι το έκρυψαν στο βόρειο Πακιστάν ή και στη Βόρεια Κορέα.

Σε μια δημοσκόπηση του 2014 σχετικά με την εξαφάνιση MH370, το 5% των Αμερικανών ερωτηθέντων δήλωσαν ότι πίστευαν ότι εξαφανίστηκε λόγω... εξωγήινων.



Ήταν υπό τον έλεγχο χάκερς;

Μετά την 11η Σεπτεμβρίου, δεν άλλαξαν μόνο οι κανόνες αλλά και η τεχνολογία. Η νέα τεχνολογία επιτρέπει σε κάποιον από το έδαφος να παίρνει τον έλεγχο του αεροσκάφους σε περίπτωση αεροπειρατείας.

Ο Βρετανός συγγραφέας Νόρμαν Ντέιβις, υποστηρίζει ότι κάποιος μπορεί να χάκεψε το σύστημα αυτό του αεροσκάφους της πτήσης ΜΗ370 και να οδήγησε το αεροπλάνο σε μυστική τοποθεσία.

Αφήνει ακόμη υπόνοιες για το τι μετέφερε το αεροσκάφος λέγοντας ότι κάποιοι, ίσως, να μην ήθελαν να φθάσουν αυτά που μετέφερε το αεροσκάφος, στην Κίνα και ότι καθώς άλλαξε διαδρομή τότε μπήκαν οι χάκερς. «Πρώτα οι Αμερικανοί άλλαξαν κατεύθυνση στο αεροσκάφος για να μην πάει στην Κϊνα αλλά στο Ντιέγκο Γκαρσία και στη διαδρομή προς το νησί αυτό κάποιος άλλος το χάκεψε αποτρέποντάς το από το να φθάσει εκεί».

Μήπως ήθελε να αυτοκτονήσει ο πιλότος;

Σύμφωνα με αυτή τη θεωρία την οποία προβάλλουν ως την πιθανότεροι και οι Αυστραλοί εμπειρογνώμονες, ο πιλότος Ζαχάρι οδήγησε το αεροσκάφος της πτήσης ΜΗ370 της Malaysia σε μια περιοχή του Ινδικού με βάθος 25.000 πόδια όπου θα ήταν αδύνατο να βρεθεί.

Μήπως τελικά το έχουν βρει;

Νωρίτερα φέτος, ένα σκάφος αναζήτησης που συμμετείχε στις έρευνες για την πτήση ΜΗ370 εξαφανίστηκε για τρεις ημέρες από τα ραντάρ, προκαλώντας νέες θεωρίες συνωμοσίας.

Το εντυπωσιακό ήταν ότι ύστερα από 80 ώρες ξανα-εμφανίστηκε στα ραντάρ.
Οι οπαδοί του μυστηρίου έγραφαν τότε στο Ιντερνετ ότι κατά τη διάρκεια της εξαφάνισής του το σκάφος αυτό προσπάθησε απλά να κουκουλώσει το γεγονός ότι βρήκε τα συντρίμμια.



Κατάσταση εκτάκτου ανάγκης;

Σύμφωνα με τον πιλότο Κρις Γκουντφέλοου μια σοβαρή πιθανότητα είναι να συνέβη κάτι έκτακτο κατά τη διάρκεια της πτήσης - όπως μια πυρκαγιά - το οποίο αιφνιδίασε τους πιλότους. Κατά τον ίδιο, μετά την έκτακτη ανάγκη οι πιλότοι προσπάθησαν να προσγειωθούν στο κοντινότερο αεροδρόμιο, το οποίο αυτού στο νησί Παλάου. Όμως, κατά τη θεωρία αυτή, ο πιλότος δεν τα κατάφερε.

«Για μένα η απώλεια των αναμεταδοτών και των επικοινωνιών εξηγείται μόνο από μια πυρκαγιά», γράφει ο Γκουντφέλοου. «Σε περίπτωση πυρκαγιάς η πρώτη κίνηση είναι να σβήσετε τα πάντα και να επαναφέρετε τα κυκλώματα ένα προς ένα μέχρι να βρείτε που έχει ξεσπάσει η πυρκαγιά και να απομονώσετε το συγκεκριμένο κύκλωμα. Πιστεύω ότι το αεροσκάφος πνίγηκε στους καπνούς και συνέχισε την πορεία του στον αυτόματο πιλότο μέχρι που εξαντλήθηκαν τα καύσιμα και συνετρίβη».

Μήπως έγινε αεροπειρατεία;

Επισήμως η πτήση ΜΗ370 είχε 239 επιβαίνοντες. Ο ερασιτέχνης ερευνητής Αντρέ Μιλν υποστηρίζει ότι η πτήση στην πραγματικότητα είχε 226 επιβάτες (εκ των οποίων οι τέσσερις δεν επιβιβάστηκαν) και 12μελές πλήρωμα, δηλαδή συνολικά 238 επιβαίνοντες. Σύμφωνα με τον ίδιο ο άγνωστος επιβάτης μπορεί να πήρες τον έλεγχο του αεροσκάφους και να το πέταξε σε μυστική τοποθεσία.

«Ο επιπλέον επιβάτης πιθανότατα ενήργησε σε συνδυασμό με εξωτερική υποστήριξη για να αναλάβει τον πλήρη έλεγχο του αεροσκάφους», ισχυρίζεται ο Μιλν.
Εκπρόσωπος της Malaysia ανέφερε ότι στα χαρτιά αναγράφονται 227 επιβαίνοντες, 12 λιγότεροι από ότι πραγματικά ήταν καθώς ήταν η αρχική λίστα πριν τις αλλαγές που έγιναν την τελευταία στιγμή και αύξησαν τους επιβαίνοντες σε 239.