12 Ιανουαρίου 2017

Εξαλλη η κόρη του Μάικλ Τζάκσον: Εβαλαν τον Τζόζεφ Φάινς να υποδυθεί τον πατέρα της!

Το πρώτο επεισόδιο της σειράς περιγράφει ένα υποτιθέμενο ταξίδι που έκανε ο βασιλιάς της ποπ με την Ελίζαμπεθ Τέιλορ και τον Μάρλον Μπράντο λίγο μετά τα τραγικά γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου του 2001
Εντονες αντιδράσεις προκάλεσε το τρέιλερ για τη βρετανική σειρά «Urban Myths», και αυτό επειδή τον Μάικλ Τζάκσον υποδύεται ο Βρετανός ηθοποιός Τζόζεφ Φάινς. Η εν λόγω τηλεοπτική σειρά πραγματεύεται ιστορίες και περιστατικά από τη ζωή των διασημοτήτων που δεν έχει αποδειχθεί αν πράγματι έχουν συμβεί ή πρόκειται για αστικούς μύθους.



Το πρώτο επεισόδιο της σειράς περιγράφει ένα υποτιθέμενο ταξίδι που έκανε ο βασιλιάς της ποπ με την Ελίζαμπεθ Τέιλορ και τον Μάρλον Μπράντο, τους ρόλους των οποίων έχουν αναλάβει η Στόκαρντ Τσάνινγκ και Μπράιαν Κοξ αντίστοιχα. Το ταξίδι, όπως φημίζεται πραγματοποιήθηκε λίγο μετά τα τραγικά γεγονότα  της 11ης Σεπτεμβρίου του 2001, με την επίθεση στους δίδυμους πύργους στη Νέα Υόρκη.


Ωστόσο, από τη στιγμή που ανακοινώθηκε πως τον ρόλο του Μάικλ Τζάκσον ανέλαβε ο Φάινς, έχει ξεσπάσει θύελλα αντιδράσεων λόγω του ότι πρόκειται για έναν λευκό ηθοποιό. Μάλιστα, η κόρη του βασιλιά της ποπ, Πάρις Τζάκσον έσπευσε να εκφράσει την δυσαρέσκεια της στα social media, γράφοντας: «Αυτός ο κόσμος μπορεί να πάρει έναν τέλειο άνθρωπο και θα δημιουργήσει ψεγάδια για να τον σταυρώσει. Ζούμε σε μια σιχαμερή κοινωνία, κύριοι. Σιχαμερή. Που είναι ο σεβασμός; Δούλεψαν με αίμα και ιδρώτα και δάκρυα για χρόνια για να δημιουργήσουν τόσο πρωτοφανείς και αξιόλογες κληρονομιές. Ντροπιαστική απεικόνιση. Με θυμώνει που βλέπω πόσο προφανώς επεδίωξαν να είναι τόσο αγενείς όχι μόνο προς τον πατέρα μου, αλλά και προς τη νονά μου Λιζ. Είμαι τόσο προσβεβλημένη από αυτό, όπως είμαι σίγουρη ότι πολλοί άνθρωποι είναι και ειλικρινά μου προκαλεί εμετό».


Ο ίδιος ο Μάικλ Τζάκσον σε μια συνέντευξη του το 1993 είχε σχολιάσει μια πιθανή απεικόνιση του σε μια τηλεοπτική διαφήμιση από λευκό παιδί, τονίζοντας: «Γιατί να με υποδυθεί ένα λευκό παιδί; Είμαι μαύρος Αμερικανός και είμαι περήφανος για τη φυλή μου. Είμαι περήφανος για αυτό που είμαι».