15 Φεβρουαρίου 2017

ΒΙΝΤΕΟ-ΚΛΑΙΩ: Πασίγνωστος επιχειρηματίας για τον “θησαυρό” που βρέθηκε στο σπίτι του: Όλα είναι μαϊμού-Απ' το Μοναστηράκι τ' αγόρασα 10 €

Την σιωπή του έσπασε στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου “Tatiana Live” στο Έψιλον, ο 81χρονος πασίγνωστος επιχειρηματίας, ο οποίος είδε την αστυνομία να “μπουκάρει” στο σπίτι του, στο πλαίσιο της έρευνας για την συμμορία των Ρομά. Οι αστυνομικοί βρέθηκαν μπροστά σε έναν αρχαιολογικό θησαυρό αμύθητης αξίας, που όπως υποστηρίζει ο ηλικιωμένος αγόρασε νόμιμα.
Μάλιστα, οι αστυνομικοί δεν πίστευαν στα μάτια τους όταν βρέθηκαν μπροστά ακόμα και σε πίνακα του Ελ Γκρέκο! Τελικά μετά από έρευνες και εξέταση από ειδικούς στην Εθνική Πινακοθήκη τονίστηκε ότι δεν μπορεί να γίνει ταυτοποίηση και ότι η τεχνοτροπία δεν δείχνει να είναι αυθεντικός πίνακας του Ελ Γκρέκο.


“Το αγόρασα από τον Νίκο Καούρη στο Κολωνάκι. Είναι αντίγραφο και μου άρεσε. Το είχα πάρει με πολύ λίγα λεφτά. Τα έφερνε από την Ιταλία αυτά. Το αγόρασα και το είχα 35 χρόνια κρεμασμένο. Τώρα ήλθε η αστυνομία. Όπλα, αντίκες του πρώτου Παγκοσμίου πολέμου και αυτά , καταλαβαίνετε ότι είναι υπερβολές όλα αυτά. Αυτά είναι αντίκες που τα πουλάει ο στρατός και τα αγόρασα νόμιμα. Αυτό είναι ένα αντίγραφο. Αν δεν είναι αντίγραφο φέρω όλη την ευθύνη ότι είναι κλεμμένο. Τους το είπα ότι είναι αντίγραφο αλλά επειδή είδαν μία επιτυχία, θεωρούν ότι έγιναν και Θεοί και μπορούν έναν άνθρωπο να τον εξευτελίζουν” ανέφερε ο πασίγνωστος επιχειρηματίας.

Ο 81χρονος όπως αποδείχθηκε, ήταν υποψήφιο θύμα της συμμορίας αλλά τελικά φόρεσε και ο ίδιος χειροπέδες. Κι αυτό, γιατί τα αντικείμενα που βρέθηκαν στο σπίτι του δεν ήταν δηλωμένα.


“Νόμιμα μπήκαν οι αστυνομικοί στο σπίτι μου. Δεν έχω παράπονο από τους ανθρώπους. Κατασχέθηκαν κάποια αντικείμενα μου για να τα εξετάσουν. Εμένα με κράτησαν μία μέρα μέσα και μετά με άφησαν. Πήγα στο δικαστήριο και μου είπαν: “θα αποφασίσουν οι αστυνομικοί και θα σας καλέσουμε αν χρειαστεί”. Έχω έναν κεφάλι από ένα πήλινο το οποίο αγόρασα δέκα ευρώ από το Μοναστηράκι” πρόσθεσε.

Δείτε στο βίντεο όλα όσα είπε