12 Φεβρουαρίου 2017

Κι όμως υπάρχει μεγαλύτερος κ@λοτούμπας από τον Τσίπρα-ΑΡΧΕΙΟ ΔΗΛΩΣΕΩΝ

Μόνο σε ένα γιδολαό σαν τον ελληνικό θα επιβίωναν τέτοιοι τύποι....

Συνέντευξη 5.10.2010 στην Athens Voice: Διακηρυγμένη θέση η μία θητεία πριν τις εκλογές




Συνέντευξη στην Ελευθεροτυπία 19.11.2010: Μετά τις εκλογές χάθηκε η διακήρυξη και έμεινε η πρόθεση


Συνέντευξη στο περιοδικό Parallaxi 25.11.2011: Να φάω το λούκι και να φύγω; Μαλ@κες είστε;



Συνέντευξη στον ΣΚΑΪ 22.08.2013: Έμαθα το σπορ και μου αρέσει



Στο Δημοτικό Συμβούλιο στις 1.04.2014: Ας δουλέψουμε πάλι τα γίδια εν όψη εκλογών


Δεν θα θέσει υποψηφιότητα για δήμαρχος Θεσσαλονίκης το 2019, εφόσον επανεκλεγεί τον Μάιο, ξεκαθάρισε ο Γιάννης Μπουτάρης, λέγοντας ότι μένει πιστός στην πρόταση που έκανε να μην υπάρχει τρίτη θητεία για τους δημάρχους, διότι «η εξουσία φθείρει και διαφθείρει», όπως είπε.

«Εγώ το δηλώνω από τώρα ότι στις επόμενες εκλογές του 2019, εφόσον κερδίσουμε φυσικά, δεν θα είμαι υποψήφιος» τόνισε.

Όταν ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, Παναγιώτης Αβραμόπουλος, σχολίασε με χιούμορ ότι η δήλωση του δημάρχου γίνεται Πρωταπριλιά και άρα να μην το «δένουμε κόμπο», παρενέβη ο κ. Μπουτάρης, ο οποίος παρατήρησε: «Μπορεί να είναι Πρωταπριλιά, αλλά είναι μια μέρα σαν τις άλλες. Επειδή εγώ είμαι εκ φύσεως ψεύτης, αν ήταν Πρωταπριλιάτικο θα το θύμιζα ότι είναι Πρωταπριλιά. Αν θέλετε να το επαναλάβω και αύριο ότι δεν θα είμαι υποψήφιος για τρίτη θητεία».

Αφού τα γίδια ψήφισαν 2 φορές ΣΥΡΙΖΑ, δεν χρειάζεται να τους το κρύβω πλέον

18.07.2016


30.12.2016



11.02.2017


Και σαν ειδικός έχει βαρύνουσα άποψη: