14 Μαρτίου 2017

57χρονο μοντέλο έγινε η νέα μούσα εταιρείας εσωρούχων [εικόνες]

Η ομορφιά δεν έχει ηλικία και συγκεκριμένες αναλογίες. Η ομορφιά είναι κάτι που βγαίνει από μέσα. Οι ρυτίδες είναι απλά ένα «παράσημο» του χρόνου.
Αυτές τις απόψεις θέλησε να εκφράσει η εταιρεία εσωρούχων από τη Νέα Ζηλανδία «Lonely» με τη νέα της καμπάνια στην οποία πρωταγωνιστεί η Mercy Brewer, ένα μοντέλο 57 ετών.
Το μοντέλο παραχώρησε δηλώσεις στο Stuff.co.nz και μίλησε για την σημασία της καμπάνιας και το μήνυμα που θέλει να μεταδώσει: «Οι αντιλήψεις για την ομορφιά έχουν αλλάξει και πάντα θα αλλάζουν. Πιστεύω ότι δεν μπορούμε να συμπεράνουμε τα στάνταρντς της. Η νέα ομορφιά πάντα θα περιμένει για να ανακαλυφθεί. Πιστεύω ότι βρισκόμαστε σε μια στιγμή που η ομορφιά των γυναικών μεγαλύτερης ηλικίας αποκαλύπτεται».
Σύμφωνα με το Elle, η Mercy Βrewer ξεκίνησε το μόντελινγκ στο Λονδίνο, την δεκαετία του '80. Οι φωτογραφίες για την καμπάνια της εταιρείας «Lonely» τραβήχτηκαν στο σπίτι του μοντέλου στη Νέα Ζηλανδία από τον «μέτρ» του είδους Harry Were.
Η εταιρεία δεν συνηθίζει να επιστρατεύει για τις καμπάνιες της «mainstream» μοντέλα. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην περσινή καμπάνια της συνεργάστηκε με τo τρανς μοντέλο και δεν χρησιμοποίησε ρετούς στην φωτογράφιση.