19 Απριλίου 2017

Τι απαντά ο Μιχάλης Σάλλας στα δημοσιεύματα περί ποινικής δίωξής του

Προσπάθεια στοχοποίησης σε μια περίοδο που ανακοινώνει νέα επενδυτικά σχέδια, καταγγέλλει ο πρώην πρόεδρος της Τράπεζας Πειραιώς, Μιχάλης Σάλλας.

Η απάντηση του κ. Σάλλα, έρχεται με αφορμή σχετικό δημοσίευμα κυριακάτικης εφημερίδας που κάνει λόγο για άσκηση ποινικής δίωξης κατά του ιδίου και άλλων στελεχών της Τράπεζας Πειραιώς, μετά από πόρισμα οικονομικού εισαγγελέα για αγοραπωλησίες ακινήτων.

Το πλήρες περιεχόμενο της δήλωσης του Μιχάλη Σάλλα έχει ως εξής:

«Πληροφορήθηκα από τον Τύπο ότι έχει ασκηθεί και σε βάρος μου ποινική δίωξη για ακίνητα που είχε αγοράσει με διαδικασίες τυπικές και διαφανείς η Tράπεζα Πειραιώς το 2006. Με εξίσου διαφανείς και νόμιμες διαδικασίες πώλησε τα ακίνητα αυτά, δέκα χρόνια μετά στην τιμή που τα είχε αποκτήσει, δηλαδή χωρίς καμία ζημία και μάλιστα αφού εν τω μεταξύ τα ιδιοχρησιμοποίησε για δέκα χρόνια εγγράφοντας και σημαντικά κέρδη.

Το γεγονός ότι η αγορά των ακινήτων δεν έχει προξενήσει ζημία στην Tράπεζα Πειραιώς έχει επιβεβαιώσει και η Τράπεζα της Ελλάδος σε σχετικό έλεγχό της.

Μολονότι μέχρι αυτή τη στιγμή, δεν έχω λάβει επισήμως γνώση της δίωξης και του πορίσματος στο οποίo βασίζεται, δεν θεωρώ τυχαίο το χρόνο άσκησής της αφού συμπίπτει με την ανακοίνωση των νέων επενδυτικών μου σχεδίων.

Αντιλαμβάνομαι ότι πρόκειται για μία προσπάθεια στοχοποίησής μου, η οποία είμαι βέβαιος πως δεν θα τελεσφορήσει λόγω της έλλειψης ζημίας της Τράπεζας. Λυπάμαι ωστόσο για το γεγονός πως μαζί μου, αδίκως ταλαιπωρούνται 30 ακόμη άνθρωποι της αγοράς και στελέχη της Τράπεζας Πειραιώς».

Μιχάλης Σάλλας