16 Μαΐου 2017

ΜΑΛ@ΚΑΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ! Μπουτάρης- Ζωζώ φωτογραφήθηκαν μαζί και δηλώνουν: Ωσπου να πεθάνουμε θα είμαστε νέοι

Καβάλα σε μία βέσπα και με «νεανικό αέρα» ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης και η βασίλισσα της νύχτας έδωσαν μία απρόσμενη συνέντευξη από κοινού.


Ο Γιάννης Μπουτάρης συνάντησε τη Ζωζώ Σαπουτζάκη φωτογραφήθηκαν και έδωσαν μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο ΒΗΜΑgazino.

Εν αρχή ην η ηλικία, όπως ήταν αναμενόμενο και η απάντηση του Μπουτάρη αποστομωτική: «Κόσμος είναι οι άνθρωποι όλων των ηλικιών. Ώσπου να πεθάνουμε, η Ζωζώ κι εγώ θα είμαστε νέοι» απαντά στην αρχή της συνέντευξης.

Η Ζωζώ, φύση πιο καλλιτεχνική απάντησε με πιο σκερτσόζικο τρόπο. «Τα χρόνια δεν τα μέτρησα με την ταυτότητά μου, γιατί είχα εγώ ταυτότητα τη σθεναρή μου οντότητα, το σκήπτρο, την κορόνα μου και τα διαμαντικά μου» είπε μεταξύ άλλων.

Σε συνέχεια της συνέντευξης η κουβέντα γίνεται πιο άμεση με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης να παραδέχεται ότι «κι εγώ δεν είμαι στην πρώτη νεότητα, είμαι ο πιο γέρος δήμαρχος σε όλη την Ελλάδα. Επιμένω, όμως, ότι η ηλικία δεν είναι η βιολογική, είναι η ηλικία που αισθάνεσαι να έχει η ψυχή σου».

Ωστόσο, από τη συνέντευξη δε θα μπορούσε να λείψει και η Θεσσαλονίκη.

«Η Θεσσαλονίκη έχει βγάλει μεγάλους ποιητές, μεγάλους καλλιτέχνες, ποιον να πρωτοθυμηθώ» ανέφερε η Ζωζώ προσθέτοντας «Όσο για τον δήμαρχο, παρακαλώ τον Θεό να τον έχει καλά και να τον βλέπω όσο γίνεται πιο συχνά γιατί μου δίνει κέφι, αισιοδοξία. Και είναι αυτό το κέφι, γιατί το έχω κι εγώ, που μας φέρνει κοντά, αν και δεν ξέρω τι ζώδιο είναι...».

«Δίδυμος» απαντά εκείνος. «Κι εγώ, κι εγώ, κι εγώ. Με τι ωροσκόπο;» ρωτά η Ζωζώ. «Καρκίνο» λέει ο Μπουτάρης. «Εγώ κριάρι. Γι' αυτό ταιριάζουμε» συνεχίζει η βασίλισσα της νύχτας κλείνοντας το διάλογο περί ζωδίων.

Ωστόσο, η ηλικία επανέρχεται στο προσκήνιο, αφού και οι δύο έχουν εκφράσει πολλάκις τον αλληλοθαυμασμό τους.

«Πολλοί στη Θεσσαλονίκη με βρίζουν. Αλλά στα 75 μου δεν θα αλλάξω ούτε λογική ούτε νοοτροπία» επιμένει ο Μπουτάρης για να τον διακόψει η Ζωζώ «Γιατί λες τα χρόνια σου; Σημασία έχει πώς αισθάνεται κανείς» τόνισε, κλείνοντας την αναπάντεχη αυτή συνάντηση λέγοντας «Να σας εξομολογηθώ κάτι: Αισθάνομαι σαν το παλιό καλό κρασί. Βέβαια... με ετικέτα καινούργια».

Πηγή: BHMAgazino