16 Μαΐου 2017

"Πέθαναν" στα social media την Βέφα Αλεξιάδου - Τι απαντά η ίδια - ΒΙΝΤΕΟ

Τον γύρο του διαδικτύου έκανε χθες η είδηση του "θανάτου" της Βέφας Αλεξιάδου, καθώς δημοσιεύματα ιστοσελίδων τα οποία αναπαρήχθησαν στα social media, ανέφεραν ότι είχε φύγει από τη ζωή, προκαλώντας έτσι ανησυχία σε συγγενείς και φίλους της.


Η γνωστή μαγείρισσα, απάντησε για όσα γράφτηκαν για εκείνη τις τελευταίες ώρες, στην εκπομπή της Ζήνας Κουτσελίνη. Τόνισε πως είναι καλά στην υγεία της και πως δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται κάτι τέτοιο. Πρόσθεσε επίσης, πως σκέφτηκε να κινηθεί νομικά.

«Αγάπη μου γλυκιά, δεν είναι πρώτη φορά που γράφεται. Έχει γραφτεί πριν τα Χριστούγεννα, περίπου δύο μήνες πριν τα Χριστούγεννα.... Με πήραν έξαλλοι οι συγγενείς μου από τη Θεσσαλονίκη. Μπήκα, το είδα, είδα ότι έχουν πεθάνει πολλούς... Ό,τι θέλεις λένε!» είπε χαρακτηριστικά.

«Η υγεία μου την ξέρω εγώ πως είναι... Όταν έρθει η ώρα μου, θα φύγω όπως όλοι οι άνθρωποι... Είχα σκεφτεί να κινηθώ νομικά, αλλά είπα άστο, αυτούς δεν τους πιάνει κανένας...» πρόσθεσε.

Δείτε το βίντεο από το STAR: