18 Ιουνίου 2017

ΒΙΝΤΕΟ-ΔΑΣΚΑΛΕΜΕΝΗ 12χρονη λέει πως είναι ομοφυλόφιλη σε λόγο της σε Μορμόνους και της κλείνουν το μικρόφωνο

[Φυσικά οι καραγκιόζηδες γράφουν "Εκκλησία" χωρίς να αποσαφηνίζουν ότι πρόκειται περί Μορμόνων, το σπουδαιότερο όμως είναι κάποιοι αλήτες έβαλαν 12χρονο να λέει αρλούμπες που δεν μπορεί να αισθάνεται και το έβαλαν να τα λέει στην "εκκλησία" για να κάνουν ντόρο... το ότι τραβάνε βίντεο κρυφά με το κινητό αποδεικνύει το στημένο του πράγματος]

Η μικρή θέλησε να περάσει ένα όμορφο μήνυμα σε εκκλησία της Γιούτα. Η 12χρονη με όσο θάρρος είχε στάθηκε μπροστά στον κόσμο και τους ανακοίνωσε πως είναι ομοφυλόφιλη.


Στο λόγο της ανέφερε στο λόγο της μεταξύ άλλων: «Δεν πιστεύω πως οι γονείς μου τα θαλάσσωσαν, όταν μου έδωσαν κφέ μάτια ή όταν γεννήθηκα φαλακρή. Όταν μου έδωσαν φακίδες ή όταν έγινα ομοφυλόφιλη. Ο Θεός με αγαπάει, γιατί πιστεύω ότι αγαπάει όλα τα δημιουργήματά του. Δεν πιστεύω πως πάνω μου υπάρχει κάποιο λάθος. Πιστεύω πως ο Θεός θέλει να συμπεριφερόμαστε με ευγένεια στους άλλους ακόμα κι αν είναι διαφορετικοί. Πιστεύω πως είμαι καλός άνθρωπος. Δίνω τον καλύτερο εαυτό μου για να είμαι καλή με τους άλλους. Ελπίζω να έχω φυσιολογική ζωή».

Ξαφνικά όμως το μικρόφωνό της κλείνει και δύο υπεύθυνοι της ζητούν να κατέβει: