07 Ιουνίου 2017

H απάντηση του δικηγόρου για την ανάρτηση με την «πλαδαρή Ελληνίδα γκόμενα»

Απάντηση στα αρνητικά σχόλια που έχει προκαλέσει η ανάρτηση του facebook από beach bar στη Σιθωνία Χαλκιδικής, έδωσε ο δικηγόρος Θ. K., μιλώντας στην εκπομπή "Στη Φόρα" του ΑΡΤ.

"Υπάρχει μια μεγάλη αντίδραση την οποία θεωρώ υπερβολικά υπερβολική. Έχει γιγαντωθεί πολύ χωρίς λόγο. Εγώ συνηθίζω να γράφω τέτοιου είδους ποστ, χιουμουριστικά, καυστικά, υπερβολικά πολλές φορές για να διασκεδάσω τόσο εγώ όσο και οι φίλοι και γνωστοί μου που με ξέρουνε και συμφωνούν με το πνεύμα μου", τόνισε μεταξύ άλλων ο δικηγόρος και πρόσθεσε:

"Αν διαβάσετε με ενδελέχεια το ποστ και όχι με επιπολαιότητα θα καταλάβετε ότι δεν προσβάλλω κάποια συγκεκριμένα πρόσωπα ή κάποια ομάδα. Δεν μπορεί να θεωρηθεί ένα ποστ γενικόλογο, προσβλητικό προς κάποιο άνθρωπο. Προς θεού δεν είναι τόσο κακό όσο μου αποδίδουν".

Ο δικηγόρος από τη Θεσσαλονίκης ανέφερε ακόμα πως αυτά που έγραφε μέχρι χθες τα βλέπανε οι φίλοι του ενώ ξαφνικά πήρε μια γιγαντιαία έκταση την οποία όπως είπε δεν μπορεί να συλλάβει.

Παράλληλα τόνισε πως δεν τον ενδιαφέρει να είναι τζέντλεμαν καθώς ότι γράφει τα γράφει για τον ίδιο και τους φίλους του, ενώ επισήμανε πως δεν έχει μετανιώσει καθώς όπως είπε δεν είναι συναισθηματικά ανώριμος.

Τέλος δήλωσε πως θα αναρτήσει και γραπτά μια απάντηση για όλα όσα έχει ακούσει, στο λογαριασμό του στο facebook, ο οποίος όπως τόνισε έχει μπλοκαριστεί για 24 ώρες.


Πηγή: Thestival