26 Ιουλίου 2017

Πρίντεζης για Αντετοκούνμπο: «Ομαδικό το άθλημα, αλλά ο τύπος είναι All-Star»-Αντετοκούνμπο: «Δεν είμαι εγώ ο σταρ της Εθνικής»

Την πίστη του για μια διάκριση στο Eurobasket, αλλά και το γεγονός πως η Εθνική Ανδρών μπορεί να στηριχθεί στον Γιάννη Αντετοκούνμπο, εξέφρασε ο Γιώργος Πρίντεζης. Λίγο πριν την αναχώρηση της Εθνικής Ανδρών για το Καρπενήσι, ο Γιώργος Πρίντεζης εμφανίστηκε αισιόδοξος για το τι μπορεί να πετύχει η ομάδα στο προσεχές Eurobasket, ενώ μίλησε και με τα καλύτερα λόγια για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο.

Αναλυτικά είπε για:

Την παρουσία του: «Για όλους είναι χαρά να βρισκόμαστε εδώ με την Εθνική. Πέρυσι δεν κατάφερα να είμαι εδώ γιατί είχα ένα πρόβλημα με το πέλμα μου. Χαρά μου που βρίσκομαι εδώ και θα συνεργαστώ με όλα αυτά τα παιδιά και να δώσουμε τον καλό μας εαυτό, το 100%, για μια καλή διάκριση»

Το αν του είχε λείψει η Εθνική: «Σίγουρα δεν είναι και το πιο εύκολο, όταν είναι έτσι οι χρονιές, αλλά πάντα η Εθνική είναι ένα ξεχωριστό κομμάτι για μένα κι είναι πάντα πολύ μεγάλη μου τιμή να παίζω»

Το αν η ομάδα είναι φαβορί: «Δεν μπορώ να απαντήσω, γιατί δεν έχουμε κάνει ούτε μια προπόνηση ακόμα μαζί. Έχω καλό προαίσθημα, έχουμε καλή χημεία, θα ταιριάξουμε μεταξύ μας και γιατί όχι, να μην πετύχουμε μια διάκριση! Λείπει πολύ από όλους μας, και από τον κόσμο, το θέλουμε πάρα πολύ και μακάρι να γίνει »

Τον Γιάννη Αντετοκούνμπο: «Είναι ομαδικό το άθλημα, αλλά ο τύπος είναι ένας All-Star παίκτης. Δεν συμβαίνει πολλές φορές στην Ελλάδα να έχει έναν All-Star στο ΝΒΑ. Είναι πάρα πολύ μεγάλη υπόθεση να έχεις έναν τέτοιο παίκτη στην ομάδα σου, να καθοδηγεί και να ανεβάζει το επίπεδο»



Αντετοκούνμπο: «Δεν είμαι εγώ ο σταρ της Εθνικής, μια γροθιά για το καλύτερο»

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δεν θέλησε να κάνει μεγάλες δηλώσεις,  τόνισε πως είναι σημαντικό να μην υπάρχει πίεση στα νέα παιδιά και μίλησε για τους προσωπικούς του στόχους.

Η Εθνική αναχώρησε για το Καρπενήσι κι ο Γιάννης Αντετοκούνμπο μίλησε αρχικά για τη νέα πρόκληση με την Εθνική: «Θέλω να γίνω ένας καλός συμπαίκτης. Να γίνομαι όλο και καλύτερος συμπαίκτης. Υπάρχει ταλέντο στην ομάδα. Μέρα με τη μέρα πρέπει να γίνουμε ομάδα με τα παιδιά και μακάρι να έρθουν οι επιτυχίες μέσα απ' αυτό. Ήθελα να παίξω και πέρυσι και φέτος και είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένος που βρίσκομαι εδώ. Μέρα με τη μέρα πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι στο στόχο μας» και συνέχισε:

«Ξέρω πόσο ενθουσιασμένοι είναι τα παιδιά που θα αγωνιστούν για πρώτη φορά στην Εθνική Ανδρών. Πρέπει όμως να είμαστε συγκεντρωμένοι στο στόχο μας και να πηγαίνουμε μέρα με τη μέρα. Να γινόμαστε μια γροθιά και να διεκδικήσουμε το καλύτερο. Δεν υπάρχει σταρ σε αυτή την ομάδα. θα παίξουμε μαζί κι όλοι θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό».

Για τη χρυσή Εθνική Νέων: «Μπράβο στα παιδιά που πήραν το χρυσό μετάλλιο. Μπράβο τους γιατί έχουν κάνει πολλές επιτυχίες η γενιά του '97. Σίγουρα είναι παράδειγμα. Πάμε να παίξουμε για να πετύχουμε και να φέρουμε μια επιτυχία».

Για τους δικούς του στόχους: «Θέλω να φέρω μια επιτυχία. Σαν άνθρωπος δεν σκέφτομαι το τέλος, αλλά τη διαδρομή. Θέλω να ξεκινήσω από τώρα για να γίνει το κλίμα καλύτερο, σκέφτομαι πως θα μπούμε καλά στην προετοιμασία και να διεκδικήσουμε το καλύτερο».

Τέλος, για τον ρόλο που θα έχει: «Τον Δεκέμβριο θα γίνω 23. Μεγάλωσα. Μπορώ να έρθω και να πω ότι πάμε για μετάλλιο, αλλά πρέπει να βάλουμε πίεση. Ακούγεται ωραίο να πούμε ότι θα πάμε να πάρουμε ένα μετάλλιο, αλλά θα πρέπει να παίξουμε δυνατά και να μην υπάρχει πίεση στα παιδιά. Σε μένα δεν υπάρχει πίεση. Δεν είμαι ο σταρ της ομάδας εγώ».

Πηγή:www.gazzetta.gr