18 Ιουλίου 2017

Formula 1: Μπηχτές Μάσα για Μίκαελ Σουμάχερ

Οχι και τόσο κολακευτικά σχόλια είχε ο Φελίπε Μάσα για τον Μίκαελ Σουμάχερ.

Ο Βραζιλιάνος οδηγός ανέφερε, ότι βοηθά πολύ τον Λανς Στρολ στη Williams, επειδή ο νεαρός βρίσκεται κάτω από μεγάλη πίεση. Συμπλήρωσε επίσης, ότι ο 18χρονος «καταλαβαίνει πλέον το αυτοκίνητο καλύτερα και γνωρίζει, τι χρειάζεται».
Ο Μάσα αποκάλυψε επίσης, ότι η σχέση του με τον Στρολ έχει γίνει καλύτερη, λέγοντας χαρακτηριστικά, ότι «ήταν πάντα πολύ καλή, όμως τώρα είναι ακόμη καλύτερη. Εχουμε μία εξαιρετική σχέση στη δουλειά και ιδιωτικά». Σύμφωνα με τον Μάσα, τα πράγματα ήταν εντελώς διαφορετικά το 2006, όταν βρέθηκε στη Ferrari μαζί με τον Σουμάχερ. «Πιστεύω, ότι βοηθώ τον Λανς πολύ περισσότερο, από ό,τι είχε κάνει ο Μίκαελ με εμένα, επειδή δεν ήθελε να μου δίνει εύκολα πληροφορίες. Πάντως ήμουν σε θέση, να πάρω τις πληροφορίες μόνος μου». Ο Μάσα έβλεπε τον Μίκαελ σαν μεγάλο δάσκαλο, αν και ο Γερμανός ήταν συχνά πολύ κουμπωμένος απέναντί του. Ο Βραζιλιάνος υπογράμμισε, ότι «παρόλα αυτά προσπαθούσα πάντα να τον παρακολουθώ και να τον ‘’σπουδάζω’’. Όσον αφορά στη συμπεριφορά μου προς τον Λανς, είμαι σίγουρα πιο πρόθυμος να βοηθήσω»