06 Αυγούστου 2017

Αυτή είναι η καλλονή που έβγαλε σε δημοπρασία ο απαγωγέας της στο «σκοτεινό διαδίκτυο»

Ζητούσε 300.000 ευρώ σε bitcoin - Τελικά την άφησε γιατί ανακάλυψε ότι ήταν μητέρα - Η Κλόι Έιλινγκ είναι μοντέλο της σέξι «Σελίδας 3» της βρετανικής εφημερίδας The Sun

Το σέξι μοντέλο Κλόι Έιλινγκ είναι η γυναίκα που είχε απαγάγει ένας βρετανοπολωνός στην Ιταλία ώστε να την βγάλει σε δημοπρασία στο «σκοτεινό διαδίκτυο».

Η 20χρονη κοπέλα εργάζεται ως μοντέλο και έχει φιλοξενηθεί στην πιπεράτη «Σελίδα 3» της βρετανικής εφημερίδας The Sun. Όπως δήλωσε στους δημοσιογράφους επί μία εβδομάδα που ήταν όμηρος του άγνωστου άντρα, φοβόταν συνεχώς για την ζωή της.

Έφτασε στο Μιλάνο από το Λονδίνο για δουλειά, μια φωτογράφιση που είχε κανονίσει ο ατζέντης της στις 10 Ιουλίου. Τότε την απήγαγε ο Χέρμπα Λούκας Πάουελ, που υποδύθηκε τον φωτογράφο. Εκείνος την νάρκωσε, την έβαλε σε μια βαλίτσα και την οδήγησε σε διαμέρισμα στο Μιλάνο. Από εκεί την πήγε σε ένα απομονωμένο σπίτι στα σύνορα με την Ελβετία, όπου την κράτησε με σκοπό να την δημοπρατήσει στο «σκοτεινό διαδίκτυο» (dark web) έναντι 300.000 ευρώ σε bitcoin.

Φωτογραφίες από το διαμέρισμα που κρατούνταν η γυναίκα 


Ο δράστης

Μια αστυνομικός δείχνει πώς ο δράστης μετέφερε αναίσθητη την Βρετανίδα μέσα σε μία βαλίτσα

Τελικά ο άντρας επέστρεψε με την κοπέλα στο Μιλάνο, όπου την άφησε ελεύθερη γιατί, όπως της είπε, ήταν μητέρα ενός αγοριού δύο ετών και «η οργάνωσή του δεν μπλέκει με μητέρες», όμως την απείλησε πως θα την σκοτώσει εάν αποκάλυπτε τι συνέβη. Η γυναίκα πήγε απευθείας στις αρχές και ο άντρας συνελήφθη από την ιταλική αστυνομία, που αναζητεί τουλάχιστον έναν συνεργό του. 

Μέρος όσων είπε η κοπέλα όταν πήγε στην αστυνομία, δημοσιεύει η Daily Mail: «Ένας άντρας που φορούσε μαύρα γάντια ήρθε από πίσω μου κι έβαλε το ένα του χέρι στο λαιμό μου και το άλλο στο στόμα μου για να μην ουρλιάξω. Ένας άλλος άντρας, που φορούσε μια μαύρη κουκούλα, μου έκανε μια ένεση στο δεξί μου μπράτσο. Νομίζω ότι έχασα τις αισθήσεις μου. Όταν ξύπνησα, φορούσα μια ροζ φόρμα και τις κάλτσες που φοράω τώρα. Συνειδητοποίησα ότι ήμουν στο πορτ-μπαγκάζ με χειροπέδες στους καρπούς και τους αστράγαλούς μου και μονωτική ταινία στο στόμα μου. Ήμουνα μέσα σε μια τσάντα και μπορούσα να αναπνέω μόνο από μια μικρή τρυπούλα».

Η 20χρονη, μιλώντας στα μμε από το πατρικό της σπίτι στο Λονδίνο, είπε: «Πέρασα μια τρομακτική εμπειρία. Φοβόμουνα για την ζωή μου, κάθε δευτερόλεπτο που περνούσε. Είμαι εξαιρετικά ευγνώμων στην αστυνομία για την δουλειά που έκανε για να εξασφαλίσει ότι είμαι καλά».