30 Νοεμβρίου 2017

Να εδώ ο Άδωνις τονίζει την ΗΛΙΘΙΑ υπερσπιστική γραμμή Καμμένου στο ειδικό δικαστήριο


"Κύριε δικαστά δεν φταίω εγώ, οι άλλοι υπέγραφαν" θα λέει εκ μέρους του η Τζούλια... αλλά κρίνοντας από τις καταδίκες που έχει φάει με δικηγορίνα τη Τζούλια, τον βλέπω πίσω από τα κάγκελα... άσε που πρόκειται για διακρατική συμφωνία που έχει περάσει απ' το ΚΥΣΕΑ και έχει τις υπογραφές όλων

Έγραψε λοιπόν ο Άδωνις στο Twitter:


"Ο Πάνος Καμμένος χθες στον Αντ1 είπε επί λέξει: «δεν έχω βάλει πουθενά υπογραφή εγώ, απλώς υπερασπίζομαι τους συνεργάτες μου»... ταυτόχρονη ομολογία ενοχής αλλά και δειλίας! Δηλ αν κάτι πάει στραβά στο σκαμνί θα κάτσουν αυτοί όχι εγώ!... Αξίζει να την δείτε! Ειδικά όταν λέει ότι αυτός δεν έχει υπογράψει τιποτε αλλά απλώς υπερασπίζεται τους συνεργάτες του..."



Δείτε το βίντεο στο 22:30