11 Δεκεμβρίου 2017

Η Σαμάνθα Φοξ κατηγορεί τον Ντέιβιντ Κάσιντι για σεξουαλική επίθεση: Τον κλώτσησα στα αρ@@@@α

Η Σαμάνθα Φοξ αποκάλυψε ότι είχε δεχθεί σεξουαλική επίθεση από τον Ντέιβιντ Κάσιντι, έπειτα από γύρισμα για βίντεο κλιπ τραγουδιού του, το 1985.


Οι δυο τους δειπνούσαν σε ένα εστιατόριο και εκείνη πήγε στις γυναικείες τουαλέτες για να πλύνει τα χέρια της, όταν ξαφνικά έκανε έφοδο ο Κάσιντι, σύμφωνα με τα λεγόμενά της.

«Πριν προλάβω να καταλάβω τι γίνεται, με έσπρωξε στον τοίχο και τα χέρια του ήταν παντού πάνω μου. Φώναξα ''Φύγε από πάνω μου Ντέιβιντ!'', προσπαθώντας να τον σταματήσω. Αντί για αυτό, έβαλε τη γλώσσα του στο στόμα μου και έσπρωξε το χέρι του κάτω από τη φούστα μου, ενώ με το άλλο κρατούσε σφιχτά το στήθος μου», δήλωσε η Σαμάνθα Φοξ στην «Daily Star».

«Αντέδρασα γρήγορα και ενστικτωδώς σήκωσα το γόνατό μου και τον χτύπησα απευθείας στα αρ@@@@α και μετά του έριξα αγκωνιά στο πρόσωπο», πρόσθεσε.

Εκείνη είχε επιλεγεί για το βίντεο κλιπ και μια φωτογράφιση, στην οποία ήταν γυμνή από τη μέση και πάνω. «Φαινόταν σαν ο Ντέιβιντ να καθυστερούσε επίτηδες τη φωτογράφιση, που πήρε μια αιωνιότητα και ήταν διαρκώς σε στύση και δεν έκανε καμία απολύτως προσπάθεια να το κρύψει. Κάθε φορά που με πίεζε επάνω του, ένιωθα ξεκάθαρα το μόριό του», περιέγραψε ακόμη.

Ο Κάσιντι πέθανε τον προηγούμενο μήνα, στα 67 του χρόνια, έπειτα από ηπατική και νεφρική ανεπάρκεια.