19 Δεκεμβρίου 2017

Μαρτυρία σοκ για τον δολοφόνο αστυνομικό – Για ποιο λόγο χτυπούσε τη σύζυγο του και της ζητούσε χρήματα

Ξέσπασε ο αδερφός της πεθεράς του αστυνομικού Χρήστου Ζαπανιώτη που σκότωσε πρώτα τη σύζυγο του με τρεις σφαίρες στο στήθος, ύστερα την πεθερά του και μετά εκτέλεσε το παιδί του ενώ κοιμόταν, αποκαλύπτοντας γεγονότα που μόνο η οικογένεια θα μπορούσε να γνωρίζει.

Όπως υποστήριξε ο δράστης του μακελειού ήταν βίαιος με τη σύζυγό του και την χτυπούσε καθημερινά τα τελευταία δυο χρόνια ζητώντας χρήματα.

«Ένας εγκληματίας. Κάθε μέρα την έδερνε για να πάρει τα λεφτά ο αλήτης! Την απειλούσε με το όπλο εδώ και δυο χρόνια. Ήθελε να πάρει μεγάλο αυτοκίνητο για να πηγαίνει στο Κολωνάκι στον Σημίτη. Γι’ αυτό την σκότωσε. Και ανέβηκε η αδερφή μου επάνω και σκότωσε και την αδερφή μου. Η αδερφή μου, μου έλεγε ότι υποφέρουν. Πέθανε το παιδί της ο ανιψιός μου και ήθελε αυτός να πάρει τα μισά λεφτά» είπε χαρακτηριστικά.