03 Δεκεμβρίου 2017

Αυτή είναι η διαθήκη που είχε αφήσει ο γιος του «Μίστερ Jumbo» τρεις μήνες πριν την τραγωδία!

Τρεις μόλις μήνες, στις 30 Νοεμβρίου 2016, πριν το τραγικό δυστύχημα με την Πόρσε, που κόστισε τη ζωή της γυναίκας και του γιου του Υπάτιου Πατμάνογλου αλλά και του Γιώργου Βακάκη, ο γιος του ιδιοκτήτη του Jumbo, είχε αφήσει ιδιόγραφη διαθήκη, την οποία οι συγγενείς του δεν έχουν αποποιηθεί.

Όπως αποκαλύπτει η Real News η διαθήκη ανέφερε:

«Πέραν του σπιτιού μου στο Θησείο, σήμερα ο πατέρας μου μου δώρισε ένα πολύ μεγάλο ποσό και αισθάνομαι πολύ μεγάλη ευθύνη γι’ αυτό. Αν πάθω κάτι τα χρήματα που θα έχω να επιστραφούν στον πατέρα μου, αλλά αφού πάρει πρώτα η μητέρα μου, την οποία υπεραγαπώ, το 1/3 από αυτά. Και επειδή η μικρή μου αδελφή δεν έχει η γλυκούλα σπίτι στο κέντρο, θέλω να πάρει το σπίτι μου, που μου έκανε δώρο ο μπαμπάς μου».