29 Ιανουαρίου 2018

Φωτογραφίες: Οι νικητές στα βραβεία του Πανελληνίου Συνδέσμου Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών

Κορυφαίος Έλληνας ποδοσφαιριστής ο Μάνταλος, κορυφαίος ξένος ο Μπεργκ, καλύτερος νέος ο Ρέτσος και προπονητής ο Ίβιτς
Με κάθε επισημότητα πραγματοποιήθηκε η 36η ετήσια γιορτή των κορυφαίων που διοργάνωσε ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών σε μια ξεχωριστή βραδιά.

Κορυφαίος Ελληνας ποδοσφαιριστής αναδείχθηκε μέσω της ψηφοφορίας του ΠΣΑΠ ο Πέτρος Μάνταλος ενώ υποψήφιοι ήταν καιοι Κώστας Φορτούνης, Μανώλης Σιώπης. «Θα ήθελα να αφιερώσω το βραβείο στην οικογένειά μου, που είναι μακριά αλλά είναι πάντα κοντά μου», είπε όταν βραβεύτηκε ο Μάνταλος, ο οποίος συνεχίζει την αποθεραπεία του για να ξεπεράσει τον δεύτερο σοβαρό τραυματισμό στους χιαστούς και να προλάβει να επιστρέψει πριν το τέλος της σεζόν, βοηθώντας κι αυτός την Ενωση στη μάχη για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.


Ο Ανδρέας Γιαννιώτης ήταν ο καλύτερος τερματοφύλακας έχοντας μια εξαιρετική σεζόν ως παίκτης του Πανιωνίου με τον ίδιο να σημειώνει: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον ΠΣΑΠ για την όμορφη γιορτή που διοργάνωσε απόψε και στην συνέχεια τον Πανιώνιο τους προπονητές μου τον κύριο Μιλόγιεβιτς τον κύριο Φιλλιπή αλλά και τους συμπαίκτες μου που χωρίς αυτούς δεν θα τα είχα καταφέρει. Τέλος θα ήθελα να το αφιερώσω στην οικογένειά μου και στην κοπέλα μου που είναι απόψε εδώ και που με στηρίζουν».


Καλύτερος νέος Έλληνας ποδοσφαιριστής ο Παναγιώτης Ρέτσος μετά την εντυπωσιακή σεζόν που έκανε με τον Ολυμπιακό. Ο νεαρός, που πλέον συνεχίζει την καριέρα του στην Μπάγερ Λεβερκούζεν ήταν παρών στην γιορτή του ΠΣΑΠ και συνυποψήφιοι ήταν οι Γαλανόπουλος, Λημνιός με τον Ρέτσος να παίρνει το βραβείο από τον Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς και να δηλώνει: «Ευχαριστώ τον ΠΣΑΠ τους συναθλητές μου που με ψήφισαν. Είμαι χαρούμενος που έφυγα από την Γερμανία έστω μια μέρα για να βρεθώ εδώ. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου και όσους με στήριξαν πριν γίνω αυτός που είμαι. Ευχαριστώ και την μητέρα μου».


Ο, άνεργος από τον περασμένο Ιούνιο, Βλάνταν Ίβιτς κέρδισε στην ψηφοφορία για τον κορυφαίο προπονητή προσπερνώντας Βλάνταν Μιλόγεβιτς, Γιάννη Πετράκης. Το βραβείο το παρέλαβε από τον Δημήτρη Σαλπιγγίδη με τον Σέρβο να δηλώνει:"Ευχαριστώ τον ΠΣΑΠ. Πιστεύω σε αυτή τη δουλειά μεγαλύτερη επιτυχία είναι όταν σε βραβεύουν οι παίκτες της αντίπαλης ομάδας. Σε αυτήν την θέση θα μπορούσε να είναι κάποιος άλλος από τους άλλους δύο προπονητές. Θα μπορούσε και ο κύριος Παράσχος. Ευχαριστώ τους ανθρώπους που ήταν δίπλα μου και τους παίκτες μου που με βοήθησαν πέρυσι. Ευχαριστώ και τον κύριο Σαββίδη που μου έδωσε την ευκαιρία. Το αφιερώνω στην οικογένεια μου".


Τριπλή διάκριση για τον Μάρκους Μπεργκ που αναδείχθηκε καλύτερος ξένος, πρώτος σκόρερ και συμπεριλήφθηκε στην καλύτερη 11αδα του περυσινού πρωταθλήματος!Τα βραβεία του παρέλαβε ο πρόεδρος του «τριφυλλιού», Βασίλης Κωνσταντίνου, καθώς ο Μπεργκ είχε υποχρεώσεις με την φανέλα της Αλ Αϊν.

Ο Σωκράτης Παπασταθόπουλος βραβεύτηκε ως ο καλύτερος Έλληνας ποδοσφαιριστής που αγωνίζεται στο εξωτερικό με τον αρχηγό της Εθνικής να βρίσκεται στην εκδήλωση και να δηλώνει: "Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και βραβεύομαι στην πατρίδα μου. Αυτό που θέλω να πω εγώ είναι ότι είναι πολύ σημαντικό είναι να βελτιώνονται οι υποδομές ώστε να έχει μέλλον το ποδόσφαιρο και η Εθνική ομάδα".


Ο Αναστάσιος Παπαπέτρου αναδείχθηκε καλύτερος διαιτητής από τον ΠΣΑΠ για την περσινή χρονιά, ξεπερνώντας σε ψήφους τους Αναστάσιο Σιδηρόπουλο και Γιώργο Κομίνη. Μετά την βράβευσή του ανέφερε τα εξής: «Απευθύνω έκκληση ώστε να αγκαλιάσουν όλοι τη νέα διοίκηση της ΕΠΟ. Όλοι μαζί μπορούμε να πάμε μπροστά το ποδόσφαιρο. Μου λένε ότι έχουμε πετύχει. Εγώ θεωρώ ότι θα έχω πετύχει όταν θα έχουμε ελληνοποιήσει το ποδόσφαιρό μας. Όταν θα είναι και πάλι η οικογένεια στο γήπεδο».


Οι Λέο Μάτος, Πέτρος Μάνταλος βραβεύτηκαν ως αρχηγοί του ΠΑΟΚ και της ΑΕΚ για τις ενέργειες τους και την ψυχραιμία που επέδειξαν στα επεισόδια που έλαβαν χώρα στο γήπεδο του Βόλου.


Όσον αφορά την καλύτερη ενδεκάδα της περσινής χρονιάς αυτή την αποτελούν οι:
Τερματοφύλακας: Ανδρέας Γιαννιώτης
Δεξί μπακ: Λέο Μάτος
Αριστερό μπακ: Λεονάρντο Κούτρης
Κεντρικός αμυντικός: Ροντρίγκο Μολέδο
Κεντρικός αμυντικός: Παναγιώτης Ρέτσος
Μέσος: Μανώλης Σιώπης
Μέσος: Κάρλος Ζέκα
Μέσος: Πέτρος Μάνταλος
Μέσος: Σοτζέι Μασούντ
Μέσος: Κώστας Φορτούνης
Επιθετικός: Μάρκους Μπεργκ.

Συγκίνησε ο Κουτσούκης, τον βράβευσε ο Σωκράτης!


Ο 22χρονος Λεωνίδας Κουτσούκης, που συγκλόνισε άπαντες με την περιπέτεια της υγείας του από την οποία βγήκε νικητής, βραβεύτηκε από τον ΠΣΑΠ, δια χειρός Σωκράτη Παπασταθόπουλου!

Ο Λεωνίδας Κουτσούκης που είχε βγει νικητής στην... μάχη του με την λευχαιμία είπε στο περιθώριο της βράβευσής του στην εκδήλωση του ΠΣΑΠ από τον Σωκράτη Παπασταθόπουλο: «Τιμή μου που βρίσκομαι εδώ. Ευχαριστώ τον ΠΣΑΠ και την Εθνική για όλα όσα έκαναν για μένα, από την αρχή της περιπέτειάς μου. Ευχαριστώ τον Θεό, που ξεπέρασα το πρόβλημα υγείας μου. Υγεία σε όλους και να απολαύσουμε αυτό το ωραίο ταξίδι. Πάντα μα πάντα υγεία».

Οι καλύτεροι της Football League

Πέρα όμως από την Super League είχαμε βραβεύσεις και στην Football League ,όπου ο Ανδρέας Βασιλόγιαννης αναδείχθηκε ο καλύτερος Έλληνας και ο Εμάνουελ Κονέ καλύτερος ξένος.

Αναλυτικά οι κορυφαίοι της FL:
Καλύτερος προπονητής: Άκης Μάντζιος (Απόλλων Σμύρνης)

Πρώτος σκόρερ: Νίκος Κουσκουνάς 20 γκολ (Τρίκαλα).

Καλύτερος τερματοφύλακας: Σωκράτης Διούδης (Άρης)

Καλύτερος νέος ποδοσφαιριστής: Τριαντάφυλλος Πασαλίδης (Αιγινιακός)

Καλύτερος ξένος: Εμάνουελ Κονέ (Απόλλων Σμύρνης)

Καλύτερος Έλληνας ποδοσφαιριστής: Ανδρέας Βασιλόγιαννης (Λαμία)


Οι ειδικές βραβεύσεις του ΠΣΑΠ

Σε ότι αφορά τα ειδικά βραβεία, τιμητική διάκριση έλαβε ο Γιώργος Παράσχος, ο οποίος συμπλήρωσε 500 παιχνίδια στους πάγκους ομάδων της μεγάλης κατηγορίας, ενώ τιμήθηκαν επίσης οι Δημήτρης Παπαδόπουλος, Δημήτρης Σαλπιγγίδης, Κώστας Χαλκιάς (μέλη της χρυσής γενιάς του Euro 2004).


Πηγή:www.gazzetta.gr