26 Ιανουαρίου 2018

Η Καλλέργη "αδειάζει" την Κοκαλίτσα: Δεν είναι πρωταθλήτρια - ΒΙΝΤΕΟ

Τον δεύτερο κύκλο του Survivor και την παίκτρια των "Μαχητών" Αγγελική Κοκαλίτσα, η οποία συστήθηκε στο τηλεοπτικό κοινό ως «πρωταθλήτρια του kick boxing», σχολίασε η πρώην παίκτρια του Survivor Μαριάννα Καλλέργη μιλώντας στην εκπομπή "Φτιάξε καφέ να στα πω".

Συγκεκριμένα, η πρωταθλήτρια του Muay Thai, είπε: «Το νέο Survivor δεν είναι όπως πέρυσι…. Προσπαθούν να θυμίζει το παλιό αναζητώντας παρόμοιους χαρακτήρες…».

Όταν ρωτήθηκε από τη δημοσιογράφο για την Αγγελική Κοκαλίτσα, απάντησε:

«Δεν είναι πρωταθλήτρια. Δεν την ξέρουμε καν στο χώρο. Έχω μάθει διάφορα που λένε, αλλά δεν έχω ακούσει κάτι για αυτή ότι είναι πρωταθλήτρια. Δεν την έχω δει στο χώρο ποτέ. Δεν την έχω δει ποτέ στα αποδυτήρια, δεν την έχω δει ποτέ να παίζει σε αγώνες. Και πιστέψτε με είμαι 12 χρόνια μέσα σε αυτό το χώρο, κοντεύω να κλείσω 15ετία σε λίγο. Γενικά σε αυτή τη χώρα, έτσι όπως έχουμε καταντήσει, έχει γίνει τόσο εμπορικό το άθλημα μου που όλοι είναι πρωταθλητές και πρωταθλήτριες. Οπότε, καλωσήρθε κι αυτή στο κλαμπ».

Δείτε το βίντεο: