01 Φεβρουαρίου 2018

ΒΓΗΚΕ Ο ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥ! Απίστευτα μπινελίκια Tατσόπουλου στον Φαήλο: "Φαήλο κλ@σε μου τ' αρχ@δια ψυχωτικέ μαλ@κα"!!!!!

Σφοδρή αντιπαράθεση με απίστευτες ύβρεις από τη μεριά του "μετριοπαθούς" συγγραφέα  είχαν στα social media ο  Πέτρος Τατσόπουλος και ο Φαήλος Κρανιδιώτης, με αφορμή το συλλαλητήριο για το Σκοπιανό.

Όλα ξεκίνησαν όταν ο Πέτρος Τατσόπουλος πόσταρε μια φωτογραφία του Φαήλου Κρανιδιώτη, που έχει στα social media μ’ ένα άλογο και έγραψε το εξής:


«Το αγόρι και το άλογο, σας υπόσχομαι ότι δεν θα επανέλθω -και αν επανέλθω, να με επαναφέρετε στην τάξη- αλλά αυτό το σούργελο ο Φαήλος και το Άλογο (τείνω πια να πιστέψω ότι τα άρθρα του τα γράφει το Άλογο) επιμένει και σήμερα στη "Δημοκρατία" ότι αποκάλεσα "ακροδεξιά φιλοχουντικά βαμπίρ" τις εκατοντάδες χιλιάδες των συμπολιτών μας που αναμένεται να πάνε στο συλλαλητήριο της Κυριακής, ενώ ξέρει πολύ καλά -γιατί βλάκας δεν είναι, τον βλάκα παριστάνει- πως έτσι αποκάλεσα τους ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ του συλλαλητηρίου (να προσθέσω εδώ ότι, ορισμένοι από τους διοργανωτές, είναι και ψυχωτικοί καραμπινάτοι, να τους διδάσκεις ως typical cases στο αμφιθέατρο). Αντιλαμβάνομαι ότι διευκολύνει τον Φαήλο, το Άλογο και τα Αμνοερίφιά τους να έχω απέναντί μου εκατοντάδες χιλιάδες παρά το δικό τους δημοσκοπικό ποσοστό κάτω του μηδενός, αλλά ας μην τα θέλουν και όλα δικά τους. Ας χαρούν τη ψευδαίσθησή τους έως την Κυριακή ότι ηγούνται ενός λαού, γιατί από Δευτέρα πάλι θα επιστρέψουν στη θλιβερή πολιτική τους ανυπαρξία. Φιλιά στο Άλογο. Με την αγάπη μου».


Εν συνεχεία το άλλοτε στέλεχος της ΝΔ Φ. Κρανιδιώτης απάντησε: «Πέτρο παιδί μου, το άλογό μου είναι σαν εσένα στα εθνικά. Καστράτο, gelding. Άνευ διδύμων αδένων».


Τότε ο Π. Τατσόπουλος ανταπάντησε τα εξής: