22 Μαρτίου 2018

Λίνα Νικολοπούλου-Στουρνάρα για Πολάκη: Γιατί φοβούνται να καταθέσω ως μάρτυρας;

Την πρότασή της να κληθεί στην εξεταστική επιτροπή που ερευνά τα σκάνδαλα στην Υγεία, επανέλαβε η Λίνα Νικολοπούλου, σύζυγος του διοικητή της ΤτΕ, Γιάννη Στουρνάρα.

Ο κ. Νικολοπούλου, με αφορμή νέες αναφορές που έκανε για την ίδια ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Παύλος Πολάκης, αναφέρει τα εξής:

«Ο Αναπληρωτής Υπουργός Υγείας κύριος Πολάκης ασχολείται επί δύο χρόνια μαζί μου και με κατηγορεί όπου σταθεί και όπου βρεθεί… Στην κατάθεσή του ως μάρτυρας σήμερα στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για τη διερεύνηση σκανδάλων στο χώρο της υγείας κατά τα έτη 1997-2014, πάλι μαζί μου ασχολήθηκε και αναρωτιέμαι, θα καλέσουν κι εμένα να καταθέσω ως μάρτυρας;

Ή μήπως φοβούνται ότι τα στοιχεία που θα προσκομίσω θα καταστρέψουν το χυδαίο αφήγημά τους; Θα μου στερήσουν τη δυνατότητα να απαντήσω σε όσα μου καταμαρτυρούν; Αναρωτιέμαι. Είναι τεστ για το δημοκρατικό ήθος της κυβέρνησης. Χρειάζονται περαιτέρω διευκρινίσεις ή η τοποθέτηση του Αναπληρωτή Υπουργού φθάνει και περισσεύει; Αν δεν με καλέσουν, θα είναι επειδή φοβούνται την αλήθεια…»

Υπενθυμίζεται ότι και προ ημερών η κ. Νικολοπούλου είχε καταθέσει αίτημα για να πάει στην εξεταστική επιτροπή και με στοιχεία να συμβάλει στην έρευνα για όσα έγιναν στο χώρο της Υγείας. Ωστόσο, η πλειοψηφία αρνήθηκε το αίτημά της, το οποίο επανέφερε με τη νέα ανακοίνωσή της.