01 Μαρτίου 2018

"Αδειάζει" την ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ. ο Τόσκας

Έκρηξη Τόσκα κατά αστυνομικών για το μπαράζ επιδρομών από κουκουλοφόρους υπέρ του προφυλακισμένου που χτύπησε με τρομοδέμα τον Παπαδήμο.

«Είμαι θυμωμένος, άλλες οδηγίες είχαν δοθεί», είπε ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη μιλώντας ζωντανά στο κεντρικό δελτίο του Real Fm με τον Νίκο Στραβελάκη και τους κατηγόρησε για αδράνεια και αναποτελεσματικότητα.

«Δεν κρύβω καθόλου ότι είμαι και θυμωμένος και έχω δώσει αυστηρές οδηγίες στην Ελληνική Αστυνομία γιατί ενώ κατά καιρούς, έχω αναλάβει και εγώ προσωπικά ευθύνες ίσως παραπάνω από αυτές που αναλογούν, έχω δώσει συγχαρητήρια στην ΕΛ.ΑΣ. καθώς έχει επιδείξει αρκετές σημαντικές επιτυχίες, ωστόσο, δεν μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος με διάφορα περιστατικά που συνέβησαν το τελευταίο διάστημα.

Και αναφέρομαι στην αντίδραση της Αστυνομίας γιατί πράγματι υπήρξαν αποτυχίες, υπήρξαν λανθασμένες ενέργειες, υπήρξαν και αδράνειες οι οποίες καυτηριάστηκαν και δόθηκαν συγκεκριμένες οδηγίες στους υπηρεσιακούς φορείς», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Τόσκας.

Ο υπουργός τόνισε ότι «υπήρξε και σχεδιασμός, υπήρξαν και συγκεκριμένες οδηγίες από την πολιτική ηγεσία, από εμένα στους υπηρεσιακούς φορείς ώστε να μην γίνουν αυτά που έγιναν, άρα για αυτό μίλησα πριν για αποτυχία και αδράνεια, η οποία καυτηριάστηκε και έχουν δοθεί αυστηρές οδηγίες».

Αποκάλυψε ότι θέτει σε εφαρμογή έκτακτο σχέδιο για την αντιμετώπιση της κατάστασης μετά την προειδοποίηση αναρχικών, όπως υπογράφουν, ότι θα χυθεί αίμα και ο Δεκέμβρης του 2008 θα είναι μια ευχάριστη ανάμνηση, αν πάθει κάτι ο Γιαγτζόγλου. Από αύριο περιπολίες διακοσίων αστυνομικών στην Αθήνα.